{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.159 visninger | Oprettet:

NU bliver jeg sgu gal.... {{forumTopicSubject}}

Her sidder man til kl lidt i 1 i nat og opretter annoncer, så jeg kan få penge ind til betalingen af Sille operation....

Jeg har taget ALLE billeder selv, og så ligger der gudhjælpemig en mail om at annoncerne er slettet pga copyright på billederne.....

Jeg orker bare ikke at oprette dem igen... Og jeg vil da gerne vide hvilket/hvilke billeder det drejer sig om, så jeg ikke får slettet mine 2 annoncer igen.
Kan sagtens tage nogle mere dårligere billeder...

Men for dælen hvor er jeg bare i det røde felt lige nu, og den admin der har skrevet til mig at de er slettet, er ikke på.... uhhhhhhh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NU bliver jeg sgu gal....
  • #1   10. maj 2011 Okey... nu har jeg kigget mine billeder igennem, og set at det ene måske kan se proff ud....

    Så nu har jeg taget et nyt rigtig dårligt billede af skålen (som var i den ENE annonce, men begge blev slettet!!!), der står på min revne læderstol....

    Så kan de da IKKE tage fejl


  • #3   10. maj 2011 Maj-Britt - Det er nok varen hun prøver at sælge....

  • #4   10. maj 2011 Willemoes : det er nok ordet snob i hendes navn der gør hun ikke bruger hoved smiley

  • #5   10. maj 2011 Ja jeg prøver at sælge varer, for at jeg kan give alle de penge tilbage til mine forældre, som jeg er blevet nød til at låne af...
    Kræver sgu ikke penge af folk til operationen kun. hihi smiley

    Skal også ind på en anden side og sætte min brudepigekjole til salg, der kostede 3500kr i indkøb. og kun er brugt en gang... Satser jeg også på jeg kan få en del for, men nu startede jeg bare med hundetingene...

    Nu kan jeg så starte forfra igen. grrr


  • #6   10. maj 2011 varer = du ved.... man får ind imellem forkøbt sig....
    Og syntes ligeså godt at jeg nu kan sælge ud af dem, så kan andre få glæde af dem, og mine forældre kan få nogle penge til min gæld hos dem smiley


  • #8   10. maj 2011 Maj-britt: Sådan går det når man er sur smiley

    Christina: Opretter dem som markedsannonce...

    HELDIGVIS havde jeg da gemt teksten, så det tager nok ikke så lang tid at oprette igen, men bliver sgu irriteret over sådan noget


  • #9   10. maj 2011 Okey nu har jeg oprettet dem igen... Og dette er ikke for at få jer til at købe, men er I søde at kigge på billederne, om nogle af dem ser FOR gode ude, så admins kan tro de er taget andets steds fra?

    Har virkelig forsøgt at tage dårlige billeder.... Men synes I også de er dårlige nok??? Gider ikke at de bliver slettet igen smiley


  • #12   10. maj 2011 Maria: Næ men det er det åbenbart? smiley

    Og tak Christina... Så håber jeg at de får lov at blive


  • #13   10. maj 2011 Hvilken en admin er oftest på???

    Vil lige skrive og spørge om personen gider at kigge, om der er noget galt med mine annoncer...
    Gider ikke blive frostet / slettet....

    Men alle admin er offline ligenu


  • #15   10. maj 2011 Maria:

    Takker har skrevet til den af dem, som ikke slettede mine annoncer smiley


  • #16   10. maj 2011 Cirkeline,
    jeg tror måske at gode billeder + nye varer som stadig er i emballage, har givet HA indtryk af at det ikke blot var privat salg?..

    Der er jo nogle folk der opkøber store partier og sælger herinde, og det må man ikke.
    Man må gerne sælge enkelte ting, som du gør, også selvom de er ubrugte, men måske har vedkommende troet det forholdt sig anderledes.


  • #17   10. maj 2011 AnjaCS & Hoppebolden ~ Befri Wille NU !

    Ja for jeg har altså kun 1 ting af hver slag :|

    Jeg har jo ligesom selv været med til at anmelde, en hvis person der solgte nye furminatorer, som pludselig var "lidt brugte".....

    Så jeg finder sgi ikke selv på at sælge store lagre.... Hvilket jeg heller ikke har noget af, i min 2 værelses lejlighed smiley

    Men det vil da være sygt bare at smide en masse nye ting ud, fordi man ikke alligevel får brugt for dem....



  • #18   10. maj 2011 Cirkeline F

    prøv evnt qxl og den slags, ved ikke om det koster noget men du har måske mulighed for at få flere penge ind den vej, for din brudekjole..


  • #19   10. maj 2011 BrudePIGEkjole smiley Var brudepige for min veninde i 2008, og synes det er synd den bare hænger....

    Men ja... jeg skal lige have fundet ud af hvordan og hvorledes, da jeg også har en halskæde der matcher. Slips til manden der matcher og sådan....

    Så det er lige for 500kr....

    Men qxl er lidt svært, da den jo er syet efter mig. De lagde ud med en str. 46, og så havde de alligevel problemer med min barm (smiler flovt)....
    Så det skal helst være en med mindre barm end mig....

    Og den er 2 delt, hvor den på mig sidder helt oppe under barmen (altså nederdelen), så man overhovedet i sprækker...
    Jeg er kun 160cm høj, men da nedendelen jo sidder højt på mig, kan en højere og tyndere person måske passe den også....

    Skal dog lige have målt den.... Idet jeg selv har taget 20kg på efterfølgende. Smiler flovt.
    Så tror ikke jeg kan være i den, og derved give kropsmål :|

    Men ved godt hvor jeg vil sætte den til salg. Vil bare ikke reklamere for andre sider her smiley


Kommentér på:
NU bliver jeg sgu gal....

Annonce