4.026 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Epileringsmaskine til hårfjerning Epileringsmaskine til hårfjerning

Hej alle.

Jeg er allergisk overfor skrabere (fordi der er nikkel i metallet på skæret), og jeg vokser derfor hårene på min krop væk. Jeg har sådan en voks maskine, hvor man putter en vokspatron i, varmer det op, ruller det på huden, og hiver det af med strips bagefter. Det fungerer egentlig fint, men det er DYRT jeg bruger mellem 165-300 kr. om måneden.

Nu vil jeg altså prøve at investere i en epileringsmaskine, men hvilken?
Mine hår er ikke så kraftige længere, da jeg har vokset længe... Men tænk hvis man bruger omkring 1000-1500 kr på en maskine, som så ikke virker...

HJÆLP, gode erfaringer modtages med kyshånd!!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Epileringsmaskine til hårfjerning
  • #1   12. maj 2011 Hehe sjovt der kommer et indlæg om dette emne med jævne mellemrum smiley

Jeg skriver gerne at jeg har super erfaringer med epilerings maskiner.. braun og phillips kender jeg og har god erfaring med begge. Sidstnævnte er nu min yndlings..
    Når du er vant til at vokse vil du sikkert ikke synes at det gør alt for avs, men ellers så bliver smerten mindre for hver gang man bruger maskinen. Man kan få maskiner med indbygget kølings system, men min erfaring siger mig at det bare er at holde ud de første gange man bruger maskinen i stedet for at bruge så mange ekstra kroner på den kølede version. Så slemt er det altså heller ikke..
    Epileringen holder ca. samme tid som en voksning, men du kan have overset et par hår så måske synes du at du lige vil fjerne en ekstra gang her og der..

Der er et par tips til at bruge maskinen. Det er en god ide at bruge den efter bad og scrub. Når man epilerer så er der større risiko for indgroede hår hvis du ikke bruger en god scrub af og til. Lad ikke hårene blive alt for lange for så skal du epilere igen et par dage efter for at opnå godt resultat, fordi hårene knækker under epileringen. Brug først lotion dagen efter du har epileret for at undgå for mange indgroede hår.

Håber rådene nytter smiley

• #2   12. maj 2011 Jeg er også super glad for min Philips :o)
    Når man først har gjort det nogle gange gør det heller ikke nas mere :o) Men du er jo vant til "smerten" når du voks'er :o)

Får dog med jævne mellemrum lidt indgroet hår, så ca 1 gang pr mdr gennemgår jeg lige stengerne med en pincet.

• #3   12. maj 2011 Nå gud, er ikke faldet over tidligere indlæg smiley

Tror jeg vil ønske mig en philips så... Og lige holde øje med om den evt snart skulle komme på bud...

Jeg bruger skrub og handske jævnligt i forvejen, og har en tea-tree creme jeg bruger efter voks, som skulle være god til at forebygge indgroede hår. Dem døjer jeg nemlig desværre en hel del med smiley

• #4   12. maj 2011 Fedt tak for tips om de to maskiner!

• #5   12. maj 2011 Jeg har en silk-épil 7 - der stod den kunne tage hår ned til 0,5 mm i længden. Og det kan den!! Har aldrig fortrudt det køb, som bonus kan min også bruges som almindelig trimmer og shaver... Jeg ville klart anbefale den, jeg har også nogle rimelig fine hår nogle steder men den æder det hele smiley

• #6   12. maj 2011 OK fedt...
    Syntes godt nok bare at 1800 kr er meget at skulle hive ud af budgettet!!
    - men vil da holde øje med den smiley

• #7   12. maj 2011 Ups... Huskede navnet forkert på min :-S Den jeg har er her:
    http://www.elgiganten.dk/product/hjem-pleje/personlig-pleje/barbering-harfjerning/SE7281WD/braun-epilator-ladyshaver
    899,- det er lidt en anden pris jo smiley

• #8   12. maj 2011 disse tortur instrumenter kan kun være opfundet af en mand.

lige meget hvordan fabrikanterne forsøger at markedsfre deres maskiner kan jeg kun sige en ting.. der findes ikke nogen skånsom metode.. det gør herre nas lige meget hvilken model man vælger

• #9   12. maj 2011 Man vænner sig til dem... Dog synes jeg faktisk ikke at min tager dem så godt... Jeg har en Braun Silk-epil eversoft

(link fjernet)

• #10   12. maj 2011 Nu er jeg nødt til at høre.. Nogen af jer der har tusher på benene?

Jeg har overvejet sådan et monster i laaaaaaaaaaaang tid, men alle siger jo det gør NAS, og synes jeg har tendens til at være lidt ekstra følsom på mine tusher..
    Så ved ikke helt om jeg er frisk på at "vænne mig til smerten" når jeg nu har et helt lår der er tushet til *G*

• #11   12. maj 2011 Jeg har en stor en på ydersiden af min læg, synes ikke det gør mere ondt der end andre steder (synes tværtimod det gør aller mest ondt lige over knæskallen på starten af låret :-S).

• #12   13. maj 2011 LOUISE G: Hvordan kan det være at du bruger så mange penge på voks om måneden?? Hvis du vokser på den rigtige måde, skal du slet ikke vokses hver måned??? Og nu er der jo rigtig meget voks i 1 Refil..:-))) Hvor køber du voks/strips henne???

• #13   13. maj 2011 det kommer vel an på hvor behåret man er..

Kommentér på:
Epileringsmaskine til hårfjerning

Annonce