1.532 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

magter det ikke mere =( magter det ikke mere =(

Jeg har en kat som har tendens til at tisse i hundenes kurve. Han er kastereret, glad for vores andre katte kan med hundene og er egentlig sød.
Nu har han lige pisset i sofaen, som jeg sider i, og blev bare så gal...
Vi har prøvet alt (er også på kg) han er undersøgt for blærebetændelse, har prøvet feliway osv.
Og nu er nok nok... (han er også en lidt usikker kat, men dette er blevet meget bedre siden vi fik ham)
Har prøvet at finde en gård så han kunne blive staldkat for det tror jeg ville være godt til ham, men uden held.
Så nu har jeg taget beslutningen om at han skal have fred på mandag.

Undskyld min lange frustration, men måtte bare lige ud med det..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Herregårdssten 45 m2 2.700 kr.
  • Samle ikea pax 2.500 kr.
  • Hjælp til at flytte jord 2.000 kr.
  • Skifte batteri på citroen c4 grand picasso 1.650 kr.
  • Møbelsamling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  magter det ikke mere =(
  • #1   14. maj 2011 Hatten af for den beslutning.

• #2   14. maj 2011 Jeg ville have gjort det samme..

• #3   14. maj 2011 Jeg gjorde det samme med min pige-mis efter at have prøvet alt... Hun var bare stresset uden udsigter til det bedre... Det er en tung beslutning, men når han tisser sådan er det fordi han ikke har det godt... Og når alt andet er prøvet, så er der kun en vej. RIP

• #4   14. maj 2011 det er en okay beslutning selv om man elsker sine dyr...du har min fulde forståelse:)

• #6   14. maj 2011 Tak alle sammen.
    Tror heller ikke han har det godt. Vi fik ham som 6mdrs og han var bange og utryk da vi fik ham. Det er blevet meget bedre nu og er rigtig glad for ham, men har bare ikke samme forhold til ham som til de to andre fordi han er lidt sky

• #8   14. maj 2011 hmm,,jeg syntes så ikke det er ok at aflive af den grund,,slet ikk

giv ham hans liv tilbage som gårdkat...det er da bedre og åbenbart det han gerne vil

• #9   14. maj 2011 Stine L - Det er rigtig hårdt syntes jeg

• #10   14. maj 2011 jeanette-Antisnob:-))(miss you!!) N - han har aldrig været gårdkat. Men ville nok være det eneste han ville kunne egne sig til, måske. Han er meget utryk ved alt også. Det er dog blevet bedre mens vi har haft ham

• #11   14. maj 2011 når ok så misforstod hjeg dit indlæg

For mange år siden da jegflyttede hjemmefra havde jeg 5 perserkatte,,min ene hankat han tissede også og alt det der
    jeg tlbød ham et liv som udekat og han ændrede sig total ,,til det bedre.
    han var også en nervøs kat og også de første dage ude så vendte det helt

jeg ville forsøge den chance

• #12   14. maj 2011 Kan godt forstå din beslutning. Havde gjort det samme. Ville ikke leve i en kattebakke...

• #13   14. maj 2011 De er udekatte, men mange tak.
    Tinna - også det jeg er ved at være træt af.

Smider jo alt ud han har tisset i for at fjerne lugten helt i håb om det kunne hjælpe. Det har indtil nu været en dyne, en topmadres, 9 hundekurve og lidt andre små ting =(

• #15   14. maj 2011 Jeg har selv stået i lidt af den samme situation. Min hunkat var der noget galt med i hovedet. Hun kunne blive så bange for et toiletsæde der lukkede at hun ville flygte under min sofa og blive der i 3 dage. Dvs både spise, skide og tisse under sofaen i 3 dage.
    Prøvede at gøre hende til udekat, men hun gik aldrig længere end 5 meter ud i haven. Det turde hun ikke.

Da hun havde killinger passede hun dem ikke rigtig - hun gav kun mælk. Min hund Lilly overtog dem og opdragede dem.

Katten havde en brist og jeg måtte aflive hende pga hendes problemer. Desværre var det arveligt. Hendes ene killing, som kom til min veninde udviklede sig på samme måde. Min veninde havde fået 2 af killingerne og det var kun den ene som blev så underlig, urenlig ligesom moren. Hun måtte som 2 årig også blive aflivet. De 3 andre killinger er helt normale og velfungerende (bortset fra at de tror de er hunde) smiley

Tror bare at nogle katte er født sådan. Har ellers ingen forklaring på min og min venindes kat, der begge var urenligt og sære.

• #16   14. maj 2011 Nej kunne da godt lyde sådan. Han var sammen med sin mor og søster og i et lidt nusset hjem på den mådeat fx kattemaden stod oven på emhætten og sådan noget

• #17   14. maj 2011 Har også sådan en kat, men jeg bliver ved med at lede til, jeg finder et andet sted til hende..

• #18   14. maj 2011 Det er self også vigtigere at skåne en kats liv og så bo i kattetis end at give den fred på en human måde smiley

• #19   14. maj 2011 Uuuh, jeg forstår dig godt!..

Min ene kat er også en sky lille en, som desværre bliver trynet af min anden kat :S

Nu er der en smule fremskridt, men ellers har min stakkels Sorteper i lang tid kun besørget under min seng. Uanset hvor ofte jeg vasker derinde, og stiller ting i vejen, så ville hun kun der..

Det er ikke en sjov konklusion at nå til!..

• #20   14. maj 2011 Fair nok beslutning. . Bryder mig heller ikke om at aflive, men hatten af for du ikke giver bussemanden videre! smiley

• #21   14. maj 2011 Fair beslutning, jeg havde bestemt også gjort det samme. Jeg vil heller ikke bo i en kattebakke - så længe der ikke kan påvises en fysisk årsag, - og dermed kur, vil jeg også give den fred.
    At sende den ud i en stor ukendt verden som gårdkat, er ikke en løsning i mine øjne, - slet ikke når den er så utryg.
    RIP

• #22   14. maj 2011 Altså vil gerne indrømme at jeg ikke syntes det er fedt at skulle aflive ham, men ser bare ingen anden udvej for ham. Har prøvet tre forskellige grus og åbne og lukkede bakker. Han er ikke testet for sukkersyge nej, kun blærebetændelse.
    Han har tisset i den anden sofa også ca to timer efter han gjorde det i den første i dag. Kan bare ikke holde ud at bo i en stank af tis, vi kan ikke invitere folk over fordi der lugter.
    Han har altid været meget stresset og vil simpelthen ikke sende "lorten" videre

Kommentér på:
magter det ikke mere =(

Annonce