Personlig hetz?:/ {{forumTopicSubject}}
Her i min lille by er der rigtig mange voksne med mh . Der to pitts som vi ansvarlige har meldt gentagne gange uden held hvis man kan kalde det det:/ men men men en familie med nogen store flotte puffy hunde blev for nogen år siden angrebet a den ene a pittsne, deres hund sku syes med 12 sting frygteligt. De meldte ikk ejer med pitten:/
nu er de derimod begyndt a kører personlig hetz mod os der ansvarlige mh ejere:( og dette forstår jeg bare ikk , det gør mig gal og frustreret . Forstår de bange og respektere det fuldt ud. Men hvorfor fanden melder de så ikk klaphatten med hunden der angreb deres og lader mig fx være.
Idag var Emma og jeg i Parken så står moderen med hundene som en form for lokkemad og bare står.:/?
Hilsen pænt holder Emma tæt ind til mig og passere, en time efter da vi går tilbage står hun der stadig . Spørger pænt om hun leder efter en eller noget?
Nææh hun venter blot på a fange os mh ejere og ringe til politet og melde os:0! Her tænker jeg hvad i hede hule???
Jeg har nu valgt at gå andre ture med min hund gider ikk deres pis for a sige det rent ud. Vi der overholder loven vil os bli meldt var hendes udmelding
for hvad dog?
maj 2008
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 123 Svar: 1.127
- Men uanset, er det da skrækkeligt, og vildt ubehageligt
jul 2007
Følger: 31 Følgere: 28 Hunde: 2 Emner: 474 Svar: 2.355
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 3 Emner: 9 Svar: 399
maj 2008
Utroligt altså.. er helt målløs over hvad folk kan finde på.
maj 2008
Men det da ekstremt ubehageligt at de er sån efter hende.. Ville godt nok også være træt af det..
jul 2007
jeg ku være ligeglad ja, men gider blot ikk godtgøre for min lovlige færden pga deres personlige problemer med pittbullen som angreb deres....
mar 2008
At en kvinde står og kigger i parken for at fange evt, lovovertrædere kan vel kun genere dem, der ikke overholder loven.
Jeg føler mig da ikke generet af politiets fartkontroller, når jeg selv overholder fartbegrænsningerne.
TS skriver, at hun selv har meldt de uansvarlige kamphundeejere. Derfor forstår jeg ikke rigtigt, at TS, hvis hun er så ansvarlig som hun selv hævder, ikke bare kan glæde sig over, at andre også kæmper på samme side som hun selv gør.
jul 2007
så hvis politiet hele tiden ringede eller mødte op ved din dør fordi nogen mennesker med ondt i røven generalt mod racen meldte dig fordi de bare er ja åndsvage? så ville du ikk gå hen og blive træt a det?
og kæmpewr for samme sag?? hvor???????;O
de er jo ik intra i loven de intra i at provokere og direkte hetze os med disse racer...
vi kæmper slet ikke samme sag kære du:) jeg går ind for at overholde loven for min elskede hunds sikkerhed ja! men jeg er bestemt ikk for loven!
jeg ringer ikk til politiet hver dag 150 gange når jeg møder en mh uden kurv.
start med dig selv er mit motto og ja jeg burde nok ringe men så ville politiet os spærre mit nr til sidst fordi de er så trætte a alle de tilfælde... jeg er ik bleg for at gøre folk opmærksomme på loven på en voksen og pæn måde men melder alle nej det gør jeg ikke sorry.
jeg gider ikke finde mig i ikk a ku lufte min hund uden de bruger deres som lokkemad og direkte står og håber på emma min skal udvise en msugle aggresivitet med kurv eller ej er underordnet...
jeg kan som ansvarlig sagtens blive irreteret og frustret over sårn menneskerr...
mar 2008
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 52 Svar: 502
jul 2007
Nej oka spærre ens nr må de nok ikk men de må godt smække røret på så.
sep 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 43 Svar: 571
mar 2008
Men du mener ikke, politiet ville blive træt af den pågældende kvindes henvendelser, men til stadighed møde op ved din dør?? Det giver ingen mening!!
jul 2007
En personlig hetz kan os foregå uden politi og specielt i en lille by. Man kan udstøde folk med personlig hetz! Og dette er jeg ikk intra i når hverken jeg eller min hund har gjort deres noget nogensinde! Det værste er nok hendes og min gi til hvalpetræning sammen og legede sammen ! Indtil loven kom.
Og indlægget er egentlig bare at jeg ikk ser det fornuftige og medmeneskelige i denne families adfærd overfor mig fx:/ så kan du agumentere og diskutere imod dette så meget du ønsker men det faktisk blot princippet de kører jeg ikk fatter
maj 2008
fartkontrol er jo bestemt ikke det samme som den her dame har gang...
det her er jo langt mere personligt.. Og damen prøver jo tydeligvis at "fælde" hende. Og går direkte og håber hendes hund gør et eller andet dumt, eller loui gør.
mar 2008
Politiets fartkontrol går heller ikke kun efter én bestemt bilist, men efter ALLE de bilister der ikke overholder fartbegrænsningen. Så at skrive at hun KUN går efter TS, er ikke korrekt!
maj 2011
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 113
jul 2007
hun har flere gange råbt a jonas og jeg når vi har luftet Emma så ja hun har flere gange henvendt sig fjentligt.
Flere a mine bekendte i byen os med mh oplever samme som mig imod dem.
Men overholder vi ik loven skal vi høvles ned og overholder vi loven og undre os over fx sådan en situation som denne høvles vi os ned
Hun står ofte i Parken så var såmænd blot en venlig piige der spurgte for ledte hun efter noget eller en ville jeg da gerne give en hånd:)
Normalt er hun en sød dame men efter angrebet ændrede hun sig meget:/ personligt syntes jeg hun sku ha meldt den Pitt så andre i det mindste ikk skal stå i den situation hun stod i med hunden en dag:(
Personlig hetz?:/