Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hamburgerryg - tilbehør
  • #1   19. maj 2011 Hmm hvad med en gang flødekartoffler, tomatsalat og hvidløgsflute??

Eller bare en ordentlig omgang salat, med eller uden bagekartoffel, flute?

• #2   19. maj 2011 Kold kartoffelsalat af nye kartofler...

Eller pastasalat...

• #3   19. maj 2011 Jeg synes, det aller bedste til hamburgerryg er nye kogte kartofler med citronsmør, så behøver jeg faktisk ikke mere. Men man kunne supplere med f,eks. nogle kogte grønne asparges og en grøn salat eller en broccolisalat.

Men kartoffelsalat er nu også altid et hit. Næsten synd at "forurene" den med hamburgerryg smiley

Ellers synes jeg, porretærte passer godt til sådan en fætter

(Jeg er sulten)

• #4   19. maj 2011 Hasselbachkartofler med noget hjemmerørt kryddersmør og friske grønne bønner & sukkeærter kunne jeg også godt spise til smiley

• #5   19. maj 2011 *Chardame *

bliver grønsagerne ikk smattede og slatne af at få så lang tid? :s
    altså nu er vi mere til grønsager med bid i, så bare for at hører hvor lang tid jeg så skal give det?

• #6   19. maj 2011 Jeg plejer altid at lave hamburgerryg med ananas på.

Smør et stykke stanniol med margarine/olie. Læg hamburgerryggen derpå og dæk den med ananasringe. Pak så stanniolen omkring så den er tæt.
    I ovnen som langidsstegning. Jeg mener det er ca 1½time pr kg ved 170 gr.

Mums der bliver en lækker ananassovs ud af saften. Som i øvrigt bare kan hældes fra ved at lave et lille hul i stanniolen.

• #7   19. maj 2011 Blomkålsgratin! Det er så dejligt sammen med hamburgerryg.

• #8   19. maj 2011 Det skulle gå hurtigt - så tog lidt inspiration herfra og kørte i Rema og købte færdig kartoffelsalat, hviløgsflütes og lavede tomatsalat til.... - Hader normalvis færdige ting, men er udbobmbet, og har arbejdet konstant de sidste 3 dage, og kun spist knækbrød og youghurt, så skulle have noget rigtigt mad, der skulle være HURTIGT:-)

Kommentér på:
hamburgerryg - tilbehør

Annonce