Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hundested
  • #1   23. maj 2011 Catarina..
    Jeg har gået i skole i Hundested og bor i nabobyen..

Det er en fin nok by, men der er som alle andre byer et socialt boligbyggeri hvor der er temmelig meget kriminalitet..
    Synes ikke der er overflod af invandrere som der er her i nabobyen..
    I selve Hundested er der en netto, SuperBest og Aldi..

Men i nabobyen Frederiksværk er der Netto, Aldi, EuroSpar, SuperBest, Kvickly osv så der er fint mulighed for indkøb tæt på også smiley

• #2   23. maj 2011 ok hmm det er bare svart at finde ud af det hele på nettet der står ikke så meget så har brug for nogle der kan fortælle hehe.

men det sociale boligbyggeri hvor ligger det henne har du en adr?

• #3   23. maj 2011 Uha kan ikke huske hvad adressen er der oppe, men det hedder Høje Tøpholm og Degnebakken smiley

• #4   23. maj 2011 vi vil slet ikke flytte i lejlighed men hus, men er glad for erfarringer, tænkte nok der var en finesse ved det. der er jo ret idyllisk meget bornholms stil og naturskøn

• #5   23. maj 2011 trekanten? hmm der er vel også pænere kvater mm=?

• #6   23. maj 2011 Der er bestemt pænere kvarterer deroppe smiley Der er nogle rigtig lækre villakvarterer f.eks hvor man aldrig hører om noget smiley

Men rigtig der er en del stoffer osv især ved Tøppen, men sådan er det jo ofte med de sociale boligbyggerier smiley

Trekanten er stranden der.. Rigtig lækker!

• #7   23. maj 2011 Jeg er født og opvokset i Fr. værk, min far flyttet til Hundested da jeg var ca. 9 år og jeg selv var 18 år da jeg flyttet der til.

Nu kommer jeg kun til Hundested når jeg skal på familie besøg.

Jeg har haft lejelighed i Høje Tøpholm, det var ok, men ikke et sted jeg ville vælge igen ;o) Og ja når der skulle handles tog vi altså til Hillerød, der er noget mere at vælge imellem.....;o)

Hvorfor tænker du på Hundested, kan se du kommer fra Hillrød ;o)

Jo Hundested er meget hyggelig, der er div. butikker som Aldi, Netto, SuperBedst, Brugsen mv....
    Det sociale boligbyggeri (DAB), Høje Tøpholm og Degnebakken, det ligger lige før selve byen Hundested. Der finder du lidt af det hele;o)

Trekanten er stranden der.... Ja der har jeg godt nok været til mange fester......Men tror nu der er mere ro der efter der er bygget ejerlejeligheder ;o)

• #8   23. maj 2011 Rotterne , ja....og glem ikke vaffelhjørnet ;o) der er også kommet en masse nede på havnen, glasbuster, cafeer mv

• #9   23. maj 2011 Yeeees, Vaffelhjørnet er det bedset ! Jeg kommer der tit med tøserne *G* uf det er mums

• #10   23. maj 2011 Er heeeeeeeeeeeeeeelt enig om Vaffelhjørnet.. De HAR bare jordens bedste is..
    Men Men Men.. Den bedste guf får man altså i Liseleje.. Ikk også Anja ? smiley

Jeg har vist givet Freja og Anja en dårlig vane med is heroppe smiley De kører gerne hele vejen fra Taastrup og Farum for vores ishygge på vaffelhjørnet eller Lisestuens ishus smiley

• #11   23. maj 2011 Oh yes, geniale ishuse de har deroppe af! Og dejlige strande!..

Det skal man slet ikke kimse af..

Dog synes jeg havnefesten er en smule kedelig smiley hehe..

• #12   23. maj 2011 Ja verdens bedste, jeg kan ikke tage til Hundested uden lige at tage ned på vaffelhjørnet ;o) Yes havnefesten, og Hundestedvalsen ;o)

Jo Hundested er en dejlig by, jeg har bare valgt at tage længer ud på landet så jeg har bosat mig i Esbønderup, ved Græsted...;o)Her har vi en kirke, DK's ældste sygehus, en genbrugsbutik, en skole og en ream1000 ;o)

• #13   23. maj 2011 Anne H..
    Det er altså også rigtig hyggeligt område deroppe..
    Så man rigtig på landet, men skøøøøøøøøøøøøønne omgivelser!

• #14   23. maj 2011 Ja, her er meget dejligt, jeg bliver dog drillet lidt når jeg er hjemme i Hundested, for ja nu er Esbønderup jo tæt på Gilleleje......;o)

• #15   24. maj 2011 Anne H..
    Hvor sjovt *G*

• #16   24. maj 2011 Åh ja, Vaffelhjørnet :). Jeg er opfostret på deres lækkerier. Det er lige før, Vaffelhjørnet alene kunne få mig til at flytte til Hundested

• #17   24. maj 2011 Jeg er født og opvokset i Frederiksværk, flyttede til udkanten af Hundested som voksen og arbejde i Hundested.

Jeg elsker Hundested - menneskene der, vandet, roen, dynamikken. (Nå ja, og vaffelhjørnet).

Da jeg flyttede derfra og meget langt væk, følte jeg, at Hundested altid ville være der, jeg havde hjemme. Om det stadig passer ved jeg ikke, men byen står mit hjerte nær. Og jeg synes den har fortjent det.

• #18   24. maj 2011 vi har også fået tilbudt et hus i hundested bæverdammen .. undrede mig også lidt om hvad der var af muligheder i hundested nu når jeg bor lige uden for kbh.. men er bare så bange for at flytte fra mine faste vaner.

• #19   24. maj 2011 Jean..
    Kan godt følge dig i det, og der er et STORT spring fra KBH til Hundested..
    Som sagt er jeg selv født og opvokset i Frederiksværk, men jeg flyttede til Amager for nogle år tilbage og boede derinde i 6år..
    Nu er jeg tilbage i Frederiksværk, og det er meeeeeeeeget stille *G*

Men jeg tror ind imellem man er nødt til at tage springet, håbe på det bedste og gøre en indsats smiley
    Det er også sundt i forhold til at komme videre til næste skridt i livet jo smiley

• #20   24. maj 2011 Vildt.. Frederiksværk stille...

En ting er HELT sikkert - ligegyldigt hvad der sker, så kommer jeg ikke til at bo i Frederiksværk igen.

Dertil har jeg sgu smagt landets sødme for meget ;o)

• #21   24. maj 2011 CH..
    Synes du ikke her er stille smiley
    Det er da så godt som en død by *G*
    Ja der sker lidt i form af fulde teens og alkoholikere i weekenden, men det er også ca det *G*

På hverdage er gaderne stille omkring kl.19 *G*

• #22   24. maj 2011 Så skulle du prøve Rudkøbing ;o)

Og der bor jeg 25 km væk fra *GGGG*

• #23   24. maj 2011 Henriette.. Uha ja det er jo lige det man bliver nød til nogle gange at tage chancer, men har bare boet samme sted i 25 år så er rigtig panik slagen smiley tør slet ikke sige min lejlighed hvis jeg aldrig kommer til at bo her igen

• #24   24. maj 2011 CH
    Nej tak! Jeg saaaaaaaaaaaaaaaavner KBH, men boede så også helt ude i Tårnby så det var by men ikke BY *G*

Hvor er det egentlig sjovt så mange herinde fra der er fra disse kanter, var overbevist om jeg var en af de få der kom fra pølseenden i DK *G*

• #25   24. maj 2011 Mamalouie - jeg har også gået på Byskolen ;o)

• #26   24. maj 2011 Jeg gik på byskolen fra børnehave klasse til og med 2.klasse..
    Så jeg kan også være med i den gruppe *G*

• #27   24. maj 2011 Jeg havde æren fra børnehaveklasse til og med niende. Så de var næsten den fulde pakke. Tiende klasse blev nedlagt et par år før jeg nåede dertil. Det blev så tieren på magleblik.

• #28   24. maj 2011 Vi flyttede så til Hundested så resten af tiden gik jeg på Storebjerg smiley Og 10. på Lerbjerg smiley

• #29   24. maj 2011 Så er du samme årgang som en af mine søstre Mamalouie smiley

• #30   24. maj 2011 Det har vi så Mamalouie - jeg er også fra 74 *GG*

Måske så samtidig, at vi har gået i parallelklasse *GG*

• #31   24. maj 2011 Eller klasse, dælme *GGG*

Hvem ved. Jeg gik i A-klassen og havde Eva Poulsen i de små klasser og Erna Raben i de større.

• #32   24. maj 2011 B-klassen havde Erik Duckert som klasselærer og C-klassen havde Åge Schneider....

• #33   24. maj 2011 Aner ikke hvem min søster havde *G*
    Men har en søster fra 74 og en fra 75 *G*

Begge gik på Byskolen fra børnehave klasse til 9. smiley

• #34   24. maj 2011 Sjovt!!!

• #35   24. maj 2011 Hvor er det sjovt ;o) Mamalouie den børnehave gik jeg også i, men gik så på enghave skolen fra børnehavekl. til 1. kl. derefter på Kregme skole til 9. Jeg er så fra 75 ;o)

*CH* - ......25km mod nord eller syd, jeg har boet i Tryggelev ;o) Min mor og hendes mand købte et lille husmandssted der, jeg blev dog kun på øen mens jeg gik på gym. i Svendborg ;o) Måtte tilbage til Sjælland ;o)

• #36   24. maj 2011 Hehe - det var da utroligt *GGG*

Det er mod nord, jeg napper mine 25 km ;o)

• #37   24. maj 2011 Verden er jo lille ;o) Har familie i Tullebølle..... men det er jo kun et par km mod nord ;o)

Kommentér på:
hundested

Annonce