562 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Svale i stuen Svale i stuen

Så har jeg så også prøvet at have en svale i stuen..

Ligger sammen med Mulle i soveværelset og hygger.. Nedenunder har jeg åbnet døren så katten kan rende ud.. Pludselig hører jeg noget pusle.. Jeg går ind i stuen for at høre om det er katten der lusker rundt, men jeg kan ikke se den nogen steder. Så går jeg nedenunder for at lukke døren. Da jeg kommer op i stuen igen, hører jeg igen noget der pusler. Og ovre i hjørnet kommer katten frem med EN SVALE I MUNDEN.. Årrh jeg råber og skriger så Mulle bliver helt bange. Katten taber svalen som løber ind under vores tv bord.. Jeg får fanget katten og smidt ham udenfor, og så skal jeg så til at fange den stakkels lille svale. Det skal lige siges at jeg ikke er vild med at røre ved sådan noget der pludselig rører på sig. Uhh ha.. Jeg er meget nervøs og svalen render ind under sofaen.. jeg prøver at fange den. Det lykkedes mig til sidst at få overvundet min frygt ag får fanget svalen og sat den udenfor. Den fløj heldigvis med det samme uden problemer.. Så både svalen Mulle og mig har fået os en kæmpe forskrækkelse.. smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svale i stuen
  • #1   27. maj 2011 Hehe. Kan ikke lade være med at trække på smilebåndet når man ser "filmen" for sig.
    Er self ikke sjovt, men alligevel lidt smiley

God weekend ;o)

• #2   27. maj 2011 Puha - vi har også et par gange haft småfugle, der er fløjet ind ad havedøren:-(

En anden gang hørte jeg min mand inde fra soveværelset højt sige: "Nu er det altså nok"

Vores lille havemus var blevet frækkere og frækkere og nu sad den så midt på gulvet i soveværelset og gloede på ham:-)))

• #3   27. maj 2011 Det er så hyggeligt med dyr indenfor, vores høns plejede at bryde ud af hønsehuset og ind af katelemmen, sov de fint på kontoret *G*

Og vi har da også til tider et egern der er bleve lidt for veltilpas med at hente nødder smiley

Kommentér på:
Svale i stuen

Annonce