{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.046 visninger | Oprettet:

hvordan bliver jeg brun? {{forumTopicSubject}}

ja det er måske et lidt underligt spørgsmål men jeg har utrolig svært ved at få farve her om sommeren, og mindes at have læst en tråd herinde for år tilbage om hvad man selv kan gøre for at blive brun men kunne ikke finde den så derfor spørger jeg selv.. Kom med alle jeres gode råd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvordan bliver jeg brun?
  • #1   27. maj 2011 man kan købe en sprøjte, som man stikker sig selv med i maven men yderst ulovlig og vil ikke anbefale den, gulerødder og kirsebær skulle hjælpe og så selvfølgelig selvbruner... du kan også købe nogle kapsler i matas som du tager som skulle gøre dig brunere men du må ikke ryge hvis du tager dem...... ved ikke om der findes flere muligheder

• #2   27. maj 2011 springer det der med at sprøjte mig selv med ulovlige stoffer over.. Er vildt bange for nåle og så er det ulovlige stoffer man pumper kroppen med.. Selvbruner, ja kunne jeg finde ud af at bruge det ville det være perfekt, sidste år rendte jeg rundt og lignede en zebra et par uger så det springer jeg over.. Jeg er ude dagligt bare ikke mellem 12 og 15

• #3   27. maj 2011 okay, jeg ryger ikke så kunne være de der kapsler ville hjælpe

• #4   27. maj 2011 Jo du kan også gå ind hos en beautybutik og blive sprøjtet brun:)

• #5   27. maj 2011 altså uden at få en sprøjte hehe det er spraytanning

• #6   27. maj 2011 Imedeen Tan-optimizer er genial!!!! Man tager dem i en måned før man skal i solen, og fortsætter så med dem i tre måneder i alt.

De virker virkelig. Og man holder farven i laaaang tid.

• #7   27. maj 2011 Jeg har lige været prøvet sådan en spraytan, hvor en proff "maler" dig. Det har givet et super godt resultat, en flot farve der er jævn og som ikke ser alt for kunstig ud.

Det eneste problem er at jeg har nogle pigmentfejl på maven og under armene så der er jeg MEGET meget brun smiley

(Det bliver flot til det bryllup jeg skal til i morgen :D)

Men hvis det ikke er noget du lider af, så vil jeg klart anbefale det smiley

• #10   27. maj 2011 tak for jeres råd.. Vil fluks prøve de der piller der smiley jeg vil gerne kunne blive bare lidt brun hen over sommeren smiley har i mine teen år taget voldsomt meget sol men har aldrig prøvet at blive virkelig brun og det er heller ikke det jeg vil nu.. Jeg vil bare gerne ligne en der ikke lever i en kælder og kun kommer ud om natten smiley

• #11   28. maj 2011 De er virkelig effektive, og effekten holder i lang tid som sagt. smiley De koster 420 for en pakke, men har lige været på tilbud til 295 så jeg. Men om de stadig er det, ved jeg ikke.

Kommentér på:
hvordan bliver jeg brun?

Annonce