{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
754 visninger | Oprettet:

Yes jeg har vundet :-)) {{forumTopicSubject}}

Der har været en konkurrence på mit arbejde, og jeg er en af vinderene - hurra hurra
Jeg har vundet to biografbiletter med popcorn og sodavand smiley Det er da stort smiley Når jeg vandt 2 biografbiletter, så skal jeg dele nr 2 med en kollega, og har allerede ringet og inviteret en og det ville hun jo gerne.
Nu glæder jeg mig bare til jeg skal i biffen.

YES YES YES

Jeg vinder ellers ALDRIG noget.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yes jeg har vundet :-))
Kommentér på:
Yes jeg har vundet :-))

Annonce