1.120 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "HTC Desire"
HTC Desire
Er der nogle, som kan hjælpe mig til, hvordan jeg slår pinkoden til? Ikke pinkoden til at låse skærmen op, den har jeg. Men pinkoden til når telefonen har været slukket og man tænder den igen.
Er der nogle, som kan hjælpe mig til, hvordan jeg slår pinkoden til? Ikke pinkoden til at låse skærmen op, den har jeg. Men pinkoden til når telefonen har været slukket og man tænder den igen.
Skrevet af: MB * - 22. jun 2011
? om HTC Desire
Har lige fået min nye mobil :-) Håber der er nogen der kan svare på nogle spørgsmål, da det er min første smartphone.... 1) Hvis jeg går på mit eget trådløse netværk herhjemme tæller det så på data-...
Har lige fået min nye mobil :-) Håber der er nogen der kan svare på nogle spørgsmål, da det er min første smartphone.... 1) Hvis jeg går på mit eget trådløse netværk herhjemme tæller det så på data-...
Skrevet af: R.I.P Pletpølse - Nu med Pepsi (Light) - 24. mar 2011
Mobil: HTC Desire
Jeg overvejer en HTC Desire, som min næste mobil. Er der nogen af jer, der har den, og har noget godt eller dårligt at sige om den??
Jeg overvejer en HTC Desire, som min næste mobil. Er der nogen af jer, der har den, og har noget godt eller dårligt at sige om den??
Skrevet af: Karina og Møghundene - 6. aug 2010
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
- Opsætning af dampspærre 800 kr.
- Solid dæk sæt på 400 kr.
- Rengøring 500 kr.
- Installation af loftslampe 645 kr.
- Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.
maj 2008
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 12 Svar: 138
apr 2010
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 184
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 194 Svar: 1.729
Nummeruglen er bare så træls.....