Øv, stakkels fugl :( Øv, stakkels fugl :(
I går aftes er jeg på vej ud på gåtur med hunden, men lige ude foran døren ligger der en solsort, som havde været i kløerne på en mis eller noget i den stil. Den var helt blodig og lidende. Min første tanke var at køre til dyrlægen med den, men det var tydeligt at den ikke var til at redde Den led så meget, og jeg blev enig med mig selv om, det var bedst den fik fred. Men om jeg kunne få mig selv til at gøre det forbi med den? Stortudende løb jeg så over til naboen, et ældre ægtepar, med den skrækslagne solsort i mine hænder, det kunne jo være manden kunne få sig til at hjælpe staklen ud af sin smerte. Lige som jeg bankede på, stoppede fuglen med at trække vejret, og den var død. Jeg var SÅ ked af det, men de søde ældre mennesker gav mig en kop te og vi begravede den i krattet.
Undskyld, blev nødt til at skrive det, er stadig helt trist Selvom det "kun" var en fugl, har jeg aldrig haft et døende dyr mellem hænderne
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 473
dec 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 81 Svar: 371
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 473
Min far blev også engang nødt til at dreje halsen om på en fugl, fordi dens vinger og begge ben var brækket, og den var ikke til at redde desværre
- en af de grunde til at jeg aldrig kan blive dyrlæge, jeg kan ikke tåle at aflive dyr, eller se blod og kød og alt det der!
dec 2010
Nej, det må være forfærdeligt at aflive de små
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 2 Svar: 47
dec 2010
Øv, stakkels fugl :(