404 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Øv, stakkels fugl :( Øv, stakkels fugl :(

I går aftes er jeg på vej ud på gåtur med hunden, men lige ude foran døren ligger der en solsort, som havde været i kløerne på en mis eller noget i den stil. Den var helt blodig og lidende. Min første tanke var at køre til dyrlægen med den, men det var tydeligt at den ikke var til at redde smiley Den led så meget, og jeg blev enig med mig selv om, det var bedst den fik fred. Men om jeg kunne få mig selv til at gøre det forbi med den? Stortudende løb jeg så over til naboen, et ældre ægtepar, med den skrækslagne solsort i mine hænder, det kunne jo være manden kunne få sig til at hjælpe staklen ud af sin smerte. Lige som jeg bankede på, stoppede fuglen med at trække vejret, og den var død. Jeg var SÅ ked af det, men de søde ældre mennesker gav mig en kop te og vi begravede den i krattet.

Undskyld, blev nødt til at skrive det, er stadig helt trist smiley Selvom det "kun" var en fugl, har jeg aldrig haft et døende dyr mellem hænderne smiley

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til at få Husqvarna havetraktor til at starte 600 kr.
  • Fix misaligned door.. bonus: paint and polish 1.500 kr.
  • Klipning af hæk og rensning af fliser 2.010 kr.
  • Har højt græs på ca 3000m2 plæne som skal slås ned til normal niveau 2.500 kr.
  • Rengøre og mindre reparation til tagrender og nedløbsrør 4.000 kr.
  • Rydde lejlighed 3.499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øv, stakkels fugl :(
  • #1   3. jun 2011 Iih altså, sådan noget kan jeg heller ikke klare! Nu håber vi at fuglen flyver glad rundt som før, bare et andet sted smiley

• #2   3. jun 2011 Mic - det gør den! Et sted uden katte og med masser af mad smiley

• #3   3. jun 2011 Det lyder meget bedre end det mareridt som den befandt sig i før!
    Min far blev også engang nødt til at dreje halsen om på en fugl, fordi dens vinger og begge ben var brækket, og den var ikke til at redde desværre
    - en af de grunde til at jeg aldrig kan blive dyrlæge, jeg kan ikke tåle at aflive dyr, eller se blod og kød og alt det der!

• #4   3. jun 2011 Jeg kom så langt som til at holde om fuglens hoved. smiley skrækkeligt!
    Nej, det må være forfærdeligt at aflive de små smiley Min mor var i sin tid hos en dyrlæge, og var med til at aflive en masse dyr. Når hun fortæller om alle de sunde, raske og glade hunde de måtte give sprøjten, fordi ejerne ikke gad dem mere.. Åh gud, det ville jeg aldrig kunne holde til! Hvis jeg arbejdede sådan et sted, endte det sikkert med, at jeg tog alle dyrene med mig hjem. Mit bo ville ende som en minizoo

• #5   3. jun 2011 Vores lille mis kom med en fugl her til aften, hun ville kun lege med den og vi kunne se og høre at den led, så jeg måtte få manden til at slå den ihjel smiley han har vildt dårlig samvittighed, men hellere slå den ihjel end at den ligger og lider.

• #6   4. jun 2011 Linet smiley øv! Men heldigt at du havde manden til at hjælpe dig :S Hvis man kan tale om held i en sådan situation

Kommentér på:
Øv, stakkels fugl :(

Annonce