9.797 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Fluer - jeg bliver skør!! Fluer - jeg bliver skør!!

Jeg elsker virkelig når vi har så godt vejr, som vi har haft hele weekenden - elsker sommer!
Jeg kan dog ikke døje alle de fluer der høre med, jeg er simpelthen ved at blive skør, de flyver ind som om der var kæmpe udsalg i Bilka.

Santos er super dårlig til at fange fluer, men han skal da have noget credit for at han prøver smiley

Hvis man ikke lige har et fluenet, kan man så lave noget andet, evt. hjemmelavet, fluefanger halløj?
I andre døjer jo nok også med fluer, jeg er dog glad for lige nu at jeg ikke bor på landet *G*

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fluer - jeg bliver skør!!
  • #1   5. jun 2011 måske kan du købe sådan en kamelæon agtig fætter at have siddende :). Eller nogle frøer. Her er der faktisk meget sjældent fluer og jeg bor lige overfor et vandhul med masser af frøer. Jeg bilder mig ind, der er en sammenhæng

• #2   5. jun 2011 Jeg tror det bliver lidt svært at finde nogle frøer, jeg bor langt fra vand og vandhul smiley Jeg tror ellers Santos ville synes det var vældig interessant med frøer ude i haven *G*

Er katte gode til at fange fluer? Der render tonsvis af katte rundt på vores vej, de må da godt lige smutte forbi her og lave lidt :O))

• #3   5. jun 2011 De små lorte dyr vækkede mig kl. 6 imorges.... grrrrrrrr det er i de tidlige morgentimer de er mest belastende ggggg

• #4   5. jun 2011 har heller ikke fluer men har dog to katte smiley men hvorfor er der nogle steder i er hårdt ramt af fluer ..for uanset om jeg havde katte eller ej så det ikke mange som kommer herhjem

• #5   5. jun 2011 Renée
    Du skal jo bygge et vandhul til frøerne :). Og ellers den kamelæon, den skal vist bare have en gren at sidde på.

Hmm, jeg har kat, men han er hippie, så har aldrig set ham snuppe en flue

• #7   5. jun 2011 Vi bor på landet, og her er mange fluer.
    Foran de vinduer der kan åbnes, har vi sat fluenet op.
    De er købt i Netto og sættes fast på karmen med selvklæbende vekrobånd. De var ikke ret dyre, og man kan klippe dem i størrelser, så de passer til vinduerne.

• #8   5. jun 2011 Det er lige før, trods allergi, at jeg overvejer at anskaffe mig en kat til at fange fluerne *G*

Jeg bor ikke på landet eller tæt ved, men fluer er der rigelig af her - kom gerne og tag nogle med hvis mangler, i kan få dem helt gratis *G*

Jeg tror også at vi skal ud og købe fluenet i næste uge.

• #9   6. jun 2011 Renée - Du kan da nøjes med at sætte fluenet for de vinduer, som du mest åbner.
    Jeg tror det kostede mig ca 10-15 kr pr vindue.

Vi har også kat, men hun er blevet for gammel til at fange fluer.

Kommentér på:
Fluer - jeg bliver skør!!

Annonce