Dette er øjeblikket, hvor en 3 meter lang krokodille brød ind i en købmandsbutik i Indonesien den 17. august, hvilket fik panikslagne kunder til at flygte. Krokodillen var vandret ind fra en nærliggende sump, sandsynligvis fordi dens levested var blevet oversvømmet af kraftig regn.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Træfældning 3.000 kr.
  • Samle IKEA seng 490 kr.
  • Rengøring af 80 kvadratmeter lejlighed 700 kr.
  • Ophængning ad hylder og gelænder 1.720 kr.
  • PGO Hot 50 vil ikke starte 800 kr.
  • Montering opvaskemaskine 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mad plan til en uge ???
  • #1   5. jun 2011 Madpandekager
    kylling i karry
    frikadeller m. nye kartofler
    Pastasalat med kylling svøbt i bacon
    kartoffelsalat og "grill kød"
    millionbøf

• #2   5. jun 2011 Har du prøvet madplanen på REMA1000's hjemmeside?

• #3   5. jun 2011 Ja, den fra Rema er super god! Vi bruger den selv nu, hvor jeg før brugte opskrifter.dk

Vores madplan for denne uge ser således ud:

Couscous med oksekød og rødbeder
    Kødboller efter svenske traditioner (med kartoffelmos og blåbærsyltetøj - mums!)
    Cuvette med ris
    Pariserbøf
    HVidskålsrouletter
    Kyllingebryst i tortillawrap
    Og så en en enkelt dag med rester smiley

• #4   5. jun 2011 Tak for jeres idèer smiley så er plan lavet for denne uge ..

* kylling i karry
    * frikadeller m. nye kartofler
    * Pastasalat med kylling svøbt i bacon
    * kartoffelsalat og "grill kød"
    * millionbøf
    * svinekam m. alt hvad der dertil høre
    * pizza

• #5   5. jun 2011 Det er bare rart at vide hvad man skal have hele ugen for så skal man ik stress over hvad man skal have hver dag smiley

• #6   5. jun 2011 Fuldstændig enig! Man sparer faktisk også en del penge. Vi handler ind én gang om ugen, og der er sparet en del penge på impulskøb. Plus man står heller ikke og forfalder til at købe fastfood, fordi man ikke har fået taget kød op af fryseren smiley

• #7   5. jun 2011 jeg har s svært ved at følge en madplan, syntes aldrig jeg lige har lyst til det der står der på.
    men er så begyndt at lave en plan hvor der ikke er dage på, så jeg selv vælger hvad dage jeg vil have de forskellige retter.

vores i denne uge ser sådan ud -

tacodinner m/ris - salat , ost, ærter, løg og majs.
    grill m/div kød og pølser og hjemmellavet kartoffelsalat og brød.
    stegteris med div grøntsager og mors risdip.
    kylling i karry.
    spagetti med det røde sovs og krydderdeller
    benløsefugle i flødesauce og nye kartofler.
    nye kartofler, med kotoletter og kogte grønsager.

det er ihvertefald planen pt.

her handler jeg 2 gange om ugen, da frugter ikke holder 1 uge her, og har ikke plads til mælk til 1 uge af gangen.

planen er til 2 voksne og 5 skønne unger mellem 1 og 15år ss.

• #8   5. jun 2011 Elliots - hi hi, kunne helt bestemt også bruge et ekstra køleskab. Det bugner fuldstændig vildt smiley

• #9   5. jun 2011 jannie h - ha ha sådan har jeg det os her, førhen haved vi sådan en et med køl/frys i et, men det duer bare ik så skulle jeg handle hver 2 dag.
    og fryseren er så lille den ik engang kunne række til 14 dage he he.

når min søster eller bror er på besøg er de altid ved at besvime når de åbner der, deres har altid kun mad på 1 hylde .
    men er vel ik kok for ingenting ss, selvom jeg er førtidspensionist så sidder faget dybt i mig, man har vel faglig stolthed ss.

• #10   5. jun 2011 Hi hi elliots - ja. faglig stolthed, det er ikke sådan at ligge på hylden. Minimalisme duer bare ikke i vores køleskab - måske en dag når ungerne er fløjet fra reden smiley

Kommentér på:
Mad plan til en uge ???

Annonce