{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.045 visninger | Oprettet:

Dessert til skovturen....forslag? {{forumTopicSubject}}

Nu på fredag skal vi til Erasure koncert i England sammen med vores engelske venner. Det hele foregår i en skov, og vi laver derfor en picnic før koncerten.
Vi skal så hver især tage noget med, rigelig til deling, og jeg er blevet sat på dessert indslaget.
Jeg havde selv regnet med at lave müsli barer og frugtsalat MEN en anden skal stå for frugtsalaten.... Hvad pokker skal jeg så lave? Jeg kan kun køle maden, ikke have det på frost, det skal være nemt at håndtere mens det spises..... og så skal det være lækkert/ se godt ud.

Nogen forslag?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dessert til skovturen....forslag?
Kommentér på:
Dessert til skovturen....forslag?

Annonce