{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
537 visninger | Oprettet:

ØV - :( {{forumTopicSubject}}

Jeg fik min karakter afvide i dag mht. om jeg havde bestået valgfaget på min skole, på 5.sem som er kloak.
Jeg er ikke super skarp til det, så havde egentlig ikke regnet med noget, håbede bare på at bestå. Men det gjorde jeg så ikke smiley Er selvfølgelig ret trist og ulykkelig over det.

Det viser sig så at der er 5 elever på holdet der er dumpet. Vi er ca 16 i alt. To elever har kunnet klemme sig op på 7, to elever fik 4 og resten fik så 02.

Det er for mig et ret dårligt resultat for hele holdet - og synes selv det kunne tyde på utilstrækkelig undervisning. Men hvad synes i ?

Er der nogle herinde der har erfaring med det jeg skriver om, for jeg har tænkt mig at klage og få flere fra holdet med på det. Prøver a søge efter nogle regler omkring dumpeprocent, men det lykkes ikke rigtigt for mig...

Hjælp søges smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ØV - :(
  • #1   9. jun 2011 Jeg synes ihvertfald I skal klage over det, for når der er så mange dårlige karakterer i samme klasse, må det betyde at undervisningen ikke har været tilstrækkelig

  • #2   9. jun 2011 Og hvor er det bare synd for dig!

  • #3   9. jun 2011 Jeg tror desværre bare, det er svært at der skulle ske nogen forandring for jeres hold. Men for fremtidens hold, synes jeg også du skal gøre opmærksom på det

  • #4   9. jun 2011 Jeg er bare ked af at det skal blive gjort til sådan en mega dårlig oplevelse. Jeg føler jeg har lært rigtig meget, deltaget fuldt ud i undervisningen, hader at det ikke tæller for noget som helst. Indholdet i den prøve var bare så svært.
    Selv stræberne i min klasse har kun fået 02.....

    Hvis jeg var en af de lærere som var ansvarlig for undervisningen af mit hold, ville jeg virkelig have dårlig smag i munden ... burde de ikke det.... ?


Kommentér på:
ØV - :(

Annonce