{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
667 visninger | Oprettet:

hårpleje ( extension ) {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige fået bestilt til at få hår sat på hot fusion har jeg valgt , og dertil vil jeg selvfølgelig gerve pleje mit hår så godt som muligt ..

Jeg har siddet og kigget og synes det rigtig svært , det ikke lige min stærke side , og da de meste står på engelsk ved de dyre gode produkter så det ikke lige det nemmeste i hele verden ..

så måske i kendte nogle produkter smiley

jeg skal bruge

Shampoo
Conditioner
silikone dråber
noget varme beskyttelse af en art
og en god kur , mest til når jeg skal på ferie i tyrkiet .

Jeg har før brugt det der bed head eller noget i den stil , men synes ikke jeg kan finde noget specielt til det jeg søger smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hårpleje ( extension )
  • #1   10. jun 2011 jeg har lige haft loops i som bare bliver klemt i håret med en tang ellers er det de samme totter hår som i hotfusion..bare meget mere skånsomt for ens eget hår. jeg bruger til dagligt redken og fik at vide at det var godt og skånsomt til exstension,

• #3   10. jun 2011 okay det lyder godt :).. jeg har haft det i før bare i striber ikke en hel påsætning som denne gang , og jeg tror det kommer meget an på hvordan man tager dem ud , og om man gider døje med at opløse det rigtigt smiley

• #4   10. jun 2011 kan se at carina og jeg vist ik kan blive mere enige;) jeg har været så glad for mit og mit eget hår har ik taget det mindste skade. jeg skal helt klart havde det igen:)

• #6   10. jun 2011 jeg gav 1500,- for mit...200 1g totter i 3 farver. så betalte jeg 250,- for at hun kom hjem til mig og satte det i. meget flot service. hun er rigtig dygtig og bor i kbh. alt ialt har jeg brugt 1870 da man også skal bruge en speciel børste som er lavede til lige præcis loops.

• #7   10. jun 2011 Michelle H : Hvad hed hun?

Jeg havde Micro Rings i og kunne næsten ikke en gang selv se jeg havde kunstigt hår i. g det faldt så flot og så MEGET naturligt ud.
    En Leave In balsam er god at bruge og en Svinehårbørste er et must.
    Jeg bruger dagligt også Redken. smiley

• #9   10. jun 2011 hun hedder zobia og er noget af det sødeste:) ingen kunne heller ik se mit...det var så flot lavede i farvespillet og det hele. jeg tog det ud i sidste uge og alle troede jeg var blevet klippet. så måtte jo sige om de ik kunne huske at jeg havde fået sat hår på 2 mdr. tidligere...

• #11   10. jun 2011 det kan virkelig også anbefales...hvis det er kan jeg evt. i følge aftale med zobia leverer hendes nummer videre hvis det ønskes:)

• #13   10. jun 2011 jeg bor i gilleleje det er ca.60 km. fra kbh.

• #15   10. jun 2011 det skal lige siges at jeg ik kendte zobia i forevejen. jeg fandt hende på trendsales og syntes at det var fedt at hun gad kører til mig...service siger jeg bare så hun mødte også lige koda og molly;) koda lå i alle 3 timer på mit skød den lille tosse og molly sad ved siden af og tænke...hvad laver de dog;)

• #18   12. jun 2011 Hvorfor ikk bar købe med clips, så kan du på ingen måde ødelægge dit eget hår, og dine extensions vil holde sig meget pænere, ig længere tid, da det ikke bliver slidt af vask, og "tjavset" når du sover med det i... :o)

Jeg har prøvet samtlige metoder undtagen cold fusion / microringe... Og min favorit er og bliver dem med clips. Det er lidt besværligt at skulle sætte dem i og tage dem ud, ja, men på sigt blivere du gladere for dette valg, og det gør dit eget hår også. ;o)

• #20   12. jun 2011 Jeg har haft hot fusion i 2 gange og det har reddet mig fra deppressioner samt at tage mit eget liv i fustration over mit eget hår knækkede af smiley
    Jeg valgte at vaske håret så sjældent som muligt, max 2 gange om ugen (og nej det kommer ikke til at lugte)
    Brugte kun paul michell produkter til mine hot fusions og aldrig balsam helt ind i limen.
    Havde prøvet med clips først med det er det værste bras jeg kunne komme i nærheden af og selvom jeg flere gange gik til frisøren og fik hende til at sætte det i kunne det ses og så kan man lige så godt lade være med at sætte extensions i.

Kommentér på:
hårpleje ( extension )

Annonce