{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
370 visninger | Oprettet:

Pokkers til høfeber! {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg bare ved at være træt af at have høfeber/pollenallerigi!! Jeg bestiller ikke andet end enten at pudse næse, snøfte, nyse, klø øjne og æde allergipiller- som forresten ikke hjælper en dyt! Og så ligner jeg desuden en spedalsk i fjæset, fordi pollenstøvet fiser rundt om ørerne på en! Så kan jeg få et skud binyrebarkhormon men det hjælper kun i ca. uger (og må gives een gang om året) og jeg har høfeber lige indtil slutningen af blomstersæsonen (+lidt længere). Hvad fanden skal jeg gøre- jeg er desperat!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pokkers til høfeber!
  • #1   7. jun 2006 1. Skynd dig op til lægen og få en indsprøjtning
    Den er ikke særlig dyr

    2. gå til zoneterapi, det holder det nede

    3. Antistinapriven øjendråber er rigtig gode....

    Min mand døjede meget med det...


  • #2   7. jun 2006 Prussit!!!...og go bedring her fra =o)...er der ikke kommet noget næsespray der ka dulme det lidt...?

  • #3   7. jun 2006 Tark for de gode råd... *snøøøøøft*! Atjuv! Godt jeg har bestilt tid hos lægen, så kan han få lov at give mig en sprøjte binyrebark. Og måske skal i samme tur hos ham få ham til at give migen recept på nogle øjendråber OG næsespray (mit medicinskab kaster da snart op med alle de medikamenter der står i det!).

  • #4   7. jun 2006 Jeg har også meget allergi - men har gået på en allergi klinik det sidste halve år
    Jeg er blevet vaccineret og jeg har ikke haft nogle symptomer endnu

    men ellers så søger jeg for at skifte allergi piller med jævne mellemrum - man kan sagtens blive immun overfor et mærke - så skal man bare prøve et andet

    næsespray og øjendråber hjælper også rigtig godt

    sørg for at skift sengetøj ofte - luft kun ud tidlig morgen eller sen aften - der er mindst pollen i luften der

    tør heller ik dit tøj udenfor i pollen sæsonen


  • #5   7. jun 2006 Jeg går på en allergi klinik med en læge der hedder John Arnved - om 4år når jeg er helt færdig er der 70 % chance for at jeg er fuldstændigt rask og aldrig skal bruge antihistaminer igen!

  • #6   7. jun 2006 okay... hmmm det må jeg lige overveje! smiley

  • #7   7. jun 2006 Ja det synes jeg du skal - i stedet for at gå og lide med det
    jeg har haft allergi siden jeg var 13 år - og i alt for lang tid har jeg gået med det uden at få dte ordentligt behandlet

    nu har jeg også lidt atsma og det er faktisk min egen skyld - eller min læges...

    det bliver kun værre så igang med det : )


Kommentér på:
Pokkers til høfeber!

Annonce