2.826 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Erfaring med laser operation? Erfaring med laser operation?

Jeg overvejer at få foretaget en laser operation, så jeg slipper for gener og udgifter ved linser/briller.

Er der nogen der har erfaring med sådan en operation?
Og evt nogen der ved hvor galt det kan gå. Risikere man at blive blind eller lingende? Har googlet rundt uden held...

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med laser operation?
  • #1   15. jun 2011 Min kæreste har fået det lavet smiley
    der er to måder at få det lavet på. Jeg kan ikke huske hvad de hedder.
    Men den ene der kan du se lige med det samme igen, og der kan begge øjne laves på samme tid.
    Den anden der er der noget helningstid, så man kan ikke se med øjet med det samme, man får på denne måde også kun lavet ét øje af gangen.
    Metode to er mere sikker end metode 1.
    Der er en risiko for at blive blind, jeg ved ikke hvor stor risikoen er smiley
    Men min kæreste er super glad for det, han har fået lavet metode 2 smiley

• #4   15. jun 2011 Og min kærestes resultat er 0 på begge øjne smiley

• #5   15. jun 2011 Og min kærestes resultat er 0 på begge øjne smiley

• #7   15. jun 2011 Susanne: Det kan jeg faktisk ikke lige huske, ups. Hehe smiley
    Mener han var langsynet smiley

• #9   15. jun 2011 Det var januar 2010 han blev opereret på første øje, andet øje blev han februar 2010 .. Så nu har han vænnet sig til det smiley
    Og vænnet sig til at kunne se mig om morgenen, hahaha smiley (Jeg har ikke turde spørge ham, om det er godt smiley )

• #11   15. jun 2011 Jeg er selv blevet opereret her i oktober sidste år, og havde -1.50 på begge øjne, og kan sagtens anbefale dig at få det gjort.

Men det afhænger af om du er nær/fjern synet ? Hvad er dine styrker.

Du er velkommen til at sende mig PB hvis du vil vide mere...

DET ER SGU BARE DEJLIGT AT LEVE UDEN BRILLER NU ;O))

• #12   15. jun 2011 Hvad koster sådan en operation? Har selv overvejet det - er nærsynet og godt træt af ikke at kunne køre bil uden briller, ej heller se TV uden briller...

• #13   15. jun 2011 Tak for svarene smiley

Katrine N: Hvem fik din kæreste lavet operationen hos?

Søndag: Har sendt pb smiley

Maiken: Jeg har set dem ned til knap 17.000 kr. Det vil for mig betyde den er tjent ind på 3-4 år....

• #14   15. jun 2011 Han fik lavet hos øjenlægernes hus smiley

• #15   15. jun 2011 Lone: Ja, det er da billigt, hvis man får næsten optimalt syn igen smiley

• #16   15. jun 2011 Katrine: Tak, det vil jeg lige kigge på smiley

Maiken: Man får helt optimalt syn. En af mine bekendte fik det gjort i går hos Godt Syn, og det gik vist rigtig godt. Men jo altid rart med flere erfaringer smiley

• #18   15. jun 2011 Vil lige sige, jeg fik på Ålborg sygehus helt nye linser sat ind, af 2 omgange, men da jeg havde en bygningsfejl også, skulle jeg ha en laser efterfølgende, det fik jeg så for 4 mnd siden, men jeg så bedre efter de nye linser var sat ind, ind jeg gør nu, så jeg skal ha en erc opr nu når der er tid, skal lige siges jeg var meget svagtsyende, havde plus 8,25 på det ene øje og 8,50 på det andet, og nu er jeg på en halv, så det mås iges at det kan betale sig, jeg kunne ikke blive ved med at få briller der var stærke nok, så alt i alt, så er jeg glad for det, kom jo af med de tykke glas, og bruger så briller til pc og når jeg skal læse.

• #19   15. jun 2011 Ihhh jeg ville gerne have laseropereret mine øjne..
    Er nærsynet og har -6,5 på begge øjne..
    Bruger linser og briller og syntes det er SÅ irriterende..

Desværre er dårligt syn mange ganeg arveligt.. Min mor bruger - 1,75 på det ene øje og 1,25 på det andet og ja min far.. Puha.. Han har - 11 på begge øjne.. smiley

• #20   15. jun 2011 Prøv at tjekke godtsyn.dk
    Der gav jeg 19.995 og så kan du godt afdrage.

• #21   15. jun 2011 Ifølge min bekendte er det Memiras eksperter der foretager operationer for godtsyn.dk. Så det er da noget af en besparelse at bruge dem.

• #22   15. jun 2011 Ja, det er det nemlig og ja, det er hos Memira smiley

• #23   15. jun 2011 Uha! De har lige haft ringet! Jeg har fået en tid til forundersøgelse 11/7... Og hvis alt er ok og jeg stadig vil har jeg nu tid til operationen 20/7. Troede der var meget længere ventetid så nu er jeg da først i panik hehe!

• #24   15. jun 2011 ok, det var ikke lang vente tid, jeg ventede 3 mdr.. men pøj pøj, i hvilken by skal du have det lavet ?
    Du skal nok blive rigtig glad for det.

• #25   15. jun 2011 Jeg skal til Kolding. De havde vist et afbud... Nu må vi se, først og fremmest skal de lige se om jeg overhovedet KAN få det.
    Men tak smiley

• #26   15. jun 2011 Jeg fik det lavet for 3-4 år siden.
    Jeg havde -8,25 på begge øjne
    De første par år efter havde jeg 0 på begge øjne, nu har jeg ca -0,5 og -1.
    Jeg blev opereret 2 gange i begge øjne.
    Jeg er super glad for det!
    Dog skal det siges, at jeg, specielt når jeg er træt, døjer med falsk lysindtag.

• #27   15. jun 2011 Gør det ondt at få det lavet?

• #28   15. jun 2011 Næh, men det lugter!
    Jeg var øm i øjnene bagefter, og sindssygt træt

• #29   15. jun 2011 Du mærker ikke noget, men det svier lidt og som om du har grus i øjnene de første timer efter, ellers ikke noget

• #30   15. jun 2011 når du kommer hjem skal man sove i 3 timer, men det er intet problem smiley

Kommentér på:
Erfaring med laser operation?

Annonce