3.458 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Gode panini opskrifter? Gode panini opskrifter?

Hejsa

Jeg søger lidt noget nyt inspiration til panini sandwichs (italienske sandwiches) Jeg plejer normalt bare at putte ost, tomat og basilikum i (jeg er vegetar), men det er da kedeligt i længden *G*

Er der nogle der ligger inde med nogle gode? Manden vil gerne have panini's til aftensmad, han spiser kød. Så hvis i har opskrifter på begge dele er det helt ok :O))

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode panini opskrifter?
  • #1   20. jun 2011 Grillede aubergineskiver med hvidløg og ost - evt skiver af feta - ville være godt i en panini

-Grillede grøntsager er i det hele taget super i en sandwich - og pesto...

Noget andet (som ganske vist ikke er en decideret panini - og også er noget mere omstændeligt) er Muffuletta-sandwich
    grillede auberginer, squash, peberfrugt og løg
    ost i skiver
    Olivensalat bestående af en blanding af oliven, bladselleri, peberfrugt, syltede perleløg, kapers, oregano, hvidløg, eddike, olie og sukker, salt og peber
    et stort godt brød (ciabatta evt)

-Brødet flækkes og der lægges en stor bunke olivensalat på både over-og underdelen - dernæst ost, som "skærmer" for olivensalataen, så den ikke falder ud. - Dernæst grøntsagerne - saml, og vups, så har man et af de mest fantastiske vegetariske måltider!!

-Mest normalt er det vist, at lave med kød - store mængder god spegepølse, mortadella eller anden kødpølse og så skinke - som blot udskiftes med grøntsagerne...

• #2   20. jun 2011 Min mor har det på hendes café...

Kylling i skiver, pesto, ruccola (staves), og mozarella ost.... De er bare MEGA gode!

Kommentér på:
Gode panini opskrifter?

Annonce