3.458 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
2 Svar
Gode panini opskrifter? Gode panini opskrifter?
Hejsa
Jeg søger lidt noget nyt inspiration til panini sandwichs (italienske sandwiches) Jeg plejer normalt bare at putte ost, tomat og basilikum i (jeg er vegetar), men det er da kedeligt i længden *G*
Er der nogle der ligger inde med nogle gode? Manden vil gerne have panini's til aftensmad, han spiser kød. Så hvis i har opskrifter på begge dele er det helt ok :O))
0 synes godt om
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 423 Svar: 3.418
-Grillede grøntsager er i det hele taget super i en sandwich - og pesto...
Noget andet (som ganske vist ikke er en decideret panini - og også er noget mere omstændeligt) er Muffuletta-sandwich
grillede auberginer, squash, peberfrugt og løg
ost i skiver
Olivensalat bestående af en blanding af oliven, bladselleri, peberfrugt, syltede perleløg, kapers, oregano, hvidløg, eddike, olie og sukker, salt og peber
et stort godt brød (ciabatta evt)
-Brødet flækkes og der lægges en stor bunke olivensalat på både over-og underdelen - dernæst ost, som "skærmer" for olivensalataen, så den ikke falder ud. - Dernæst grøntsagerne - saml, og vups, så har man et af de mest fantastiske vegetariske måltider!!
-Mest normalt er det vist, at lave med kød - store mængder god spegepølse, mortadella eller anden kødpølse og så skinke - som blot udskiftes med grøntsagerne...
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 6 Emner: 9 Svar: 59
Kylling i skiver, pesto, ruccola (staves), og mozarella ost.... De er bare MEGA gode!
Gode panini opskrifter?