{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjern opvaskemaskine or reparationer 2.600 kr.
  • Har to vægge i et badeværelse der skal pudses op cirka 6 m² det er i et hjørne 3.200 kr.
  • Jeg har mistet min nøgle til min cykel og skal have låsen op. 250 kr.
  • Køkkenlåge 600 kr.
  • tilstoppet toiletafløb 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Underhold mig..
  • #1   21. jun 2011 Der sad 2 hunde på et bord..? ??... krittevittevitbumbum...??...den ene på den anden glor...??..krittevittevitbumbum...????... sku vi ikke kravle ned igen..??...krittevittevitbumbum...???... og så kravlede de ned igen..????..krittevittevitbumbum....???.

Så kan du selv fortsætte..... Ha ha ha ha ..... så keder du dig ikke.... :O)

• #2   21. jun 2011 HOVSA...... de ??????..... er altså noder , når jeg laver dem... Øv øv

• #3   21. jun 2011 Underholde dig har jeg desværre ikke tid til ;o) Skal nemlig have lavet en masse igen i dag, men du kan da smutte ind på min profil, så kan du gå på min hjemmeside eller på Blis's hjemmeside, der er masser af mine kreativiteter man kan se på kreativ siden og (efter min mening) god underholdning i form af film - teksten ud fra billederne er skrevet som var det Blis der skrev på Blis's side ;o) Hm bør egentlig snart få opdateret igen på Blis's side......

God bedring til dig :o)

• #4   21. jun 2011 Man ka da altid regne med dig Ntt =D

aino: Jeg kigger smiley

Kommentér på:
Underhold mig..

Annonce