{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Microsoft silverlight ?
  • #1   22. jun 2011 kender ikke selv programmet, men fandt dette om det på nettet.

Gør din multimedia oplevelser med Windows endnu bedre med Microsoft Silverlight der integrerer grafik, afspilning af video og animationer i ét program. Microsoft Silverlight minder på mange måder om Adobe Flash og er faktisk Microsofts bud på et program som kan samle alle multimedia oplevelser i ét. Med Microsoft Silverlight kan du afspille multimedia og HD-videoer i din browser og streamer alt video direkt til din foretrukne multimedia-afspiller. Microsoft Silverlight lader dig også spille online Flash-spil og gemme 3D-animationer på din harddisk. Både private og virksomheder kan have stor glæde af Microsoft Silverlight, der rent teknisk fungerer som et gratis plug-in du downloader og installerer frit i Windows.

• #2   22. jun 2011 Jamen det lyder da meget godt. Det tror jeg godt jeg tør installere.

• #3   22. jun 2011 ja det sker ingen ting til og det skal du faktisk bruge til og se nogle forskellige ting på hjemmer sider og den kommer fra microsoft... smiley

• #4   22. jun 2011 ja man skal bruge det for at se tv2 sputnik og er udemærket

Kommentér på:
Microsoft silverlight ?

Annonce