{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
970 visninger | Oprettet:

Uhhhh møg dag.. tæt på at få stress {{forumTopicSubject}}

Kl 15 skulle jeg til jobsamtale i indre kbh .. det fint køre endda 1 time før, så jeg kunne nå det i ordentlig tid, kender jo godt trafikken derinde.. Kl blev 14, 45 og havde jo set at det var på vesterbrogade 2.. ja fint fint skynder mig at finde derhen ehm det var så ikke lige vesterbro 2 det var så 149 riiiiimelig langt fra alligevel..... når ser til min store skræk at kl er ved at passere 14, 55 .. uha tidspræs.. og løber tilbage til bilen for at køre et par gader længere ned.. tænker det må være liiiiiige om hjørnet..... ehhhm nej det var det ikke!!:..... prøv med 110000 km endnu KRISEEEEE..... mig med total travern på afsted og der er selvfølgelig rigtig mange folk.... når kom så 20 min for sent ... JA TIL EN JOBSAMTALE NOOOO Det går bare ikke:(... når men jeg kom ind og sagde mange gange undskyld og at det var min fejl, og det hele og han tog pænt imod mig..... Hehe jeg fik sku jobbet wee..

Når men kl 16.45 skulle lille missen til dyrlægen og gæt hvad, der kom jeg dælme også for sent..... tror i lige jeg fik stress.. når men de var heldigvis også søde at tage lille pigen så hun kunne blive tjekket for sit operations sår og desværre er der gået betændelse i hele molevitten smiley øv..... så nu hedder det 2 gange piller daglit, 2 gange smørrelse med brintoverilte, samt 2 gange smørrelse med fucicor... puha stakkels lille muller ..

PUHA nu jeg træt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uhhhh møg dag.. tæt på at få stress
Kommentér på:
Uhhhh møg dag.. tæt på at få stress

Annonce