{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bladlus
  • #2   29. jun 2011 Takker.. Det vil jeg prøve med det samme, da det skulle give regn senere

  • #4   29. jun 2011 Jeg har skåret et fed hvidløg i mindre stykker og lige trykket dem lidt ned i jorden rundt om mit æbletræ - ingen lus tilbage:-)

    Hvis du prøver dette råd, så vær opmærksom på, at hunde ikke må kunne få fat i hvidløget.


  • #5   29. jun 2011 Til mine roser bruger jeg dette råd jeg fik af en engang. Ta handsker på, fyld en balje med brændenælder kom vand ved, så baljen er godt fyldt. Lad det ligge en 8-10 dage. Så tager du 1 del brændenælde vand og 9 dele rent vand. Så skal man vande 1 gang om ugen i ca 3-4 uger, så er roserne fri for lus... det har hjulpet mig mange gange. Har osse prøvet på min sommerfuglebusk, og der forsvandt lusne osse. Har ikke prøvet på blommetræer eller andre frugt træer... Men sig endelig til hvis i har held med det...

  • #6   29. jun 2011 Min kæreste er villig ti at prøve næsten alt...
    Selv at købe mariehøns...

    Han købte huset sidste år. ønskede sig forskellige frugttræer, så til hans fødselsdag fik han blommetræet, som bliver passet og plejet dagligt...
    Så det skide træ betyder meget. havde det været mit træ havde jeg smidt det ud i morges da vi opdagede det...


Kommentér på:
bladlus

Annonce