{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
777 visninger | Oprettet:

Latterlige uddanelsessystem!! {{forumTopicSubject}}

Må lige rase lidt ud!

Fik i går udarbejdet en realkompetencevurdering med henblik på at starte som lægesekretær voksenelev. Jeg er uddannet sproglig student og markedsføringsøkonom og pga mine uddannelser samt erhvervserfaring kan jeg få merit for en HG. MEN!! Selvom jeg har fået merit for ALT skal jeg stadig 4 uger i skole på HG (2 uger IT da jeg ikke har IT på papir kun i praksis. Dette skal jeg dog ikke i eksamen i, bare have en standpunktskarakter). Men derudover skal jeg gå på skolen i 2 uger for at komme til eksamen i fag som jeg allerede HAR bestået på en højere uddannelse! Men fordi mine uddannelser ikke er adgangsgivende til en elev plads skal jeg.

Det er da fuldstændig til grin at jeg skal ned på lavere niveau og gennemføre de samme fag bare fordi min uddannelse ikke er adgangsgivende!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Latterlige uddanelsessystem!!
  • #1   30. jun 2011 Ja tingene er lidt underligt skruet sammen ind imellem, her i dagens Danmark.....;;--))

• #2   30. jun 2011 Ja det lyder sku lidt mærkeligt .. men vær glad for det kun 2 uger smiley