{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
351 visninger | Oprettet:

Vaskulitis (Menneskesygdom) {{forumTopicSubject}}

Er der nogen her på HG der har været ramt af lignende ovennævnte sygdom?

Jeg er pt. sengeliggende på 10 døgn med dette syndrom, og er rent udsagt p****træt af det!! Lægerne kan endnu ikke give noget fyldestgørende svar på hvad der decideret er galt, da biopsi er længe om at blive dyrket, og de 5 liter blod (ironi forekommer) jeg indtil videre har doneret til videnskaben ikke har givet noget svar. Og eftersom jeg så småt er ved at blive et mindre nervevrag af at læse om sygdommene indenfor området (gigtformer og kræft), håber jeg lidt at der måske sidder nogle her på Hg der har lidt eller meget kendskab til sygdommen og helbredelse, og gerne vil dele deres (helst) positive oplevelser, please?? Det er bare ikke fedt at være 26 år den ene dag, og føle sig fanget i en 95 år gammel krop den næste:-(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vaskulitis (Menneskesygdom)
  • #1   3. jul 2011 Mon gigtforeningen kan hjælpe dig med svar?

Sender dig positive tanker

• #2   3. jul 2011 Reiki Master: Jae, har ikke lige ville fare i røret da jeg stadig venter på prøverne, og jeg klynger mig til håbet om at det er én af de milde varianter der kan klares med binyreb og ro, som lægerne har påskrevet, og ja roen kommer af sig selv når lemmer og led er stive, smertende og kraftesløse:( Kan bare ikke overskue hvis det skal over i kemo eller lign.

Hg plejer jo at indeholde alt;-) og hvis der sad nogle der havde prøvet eller kendt til det ville det være så rart at høre om fra den virkelige verden, for det er dælme ensomt når selv lægerne står som store spørgsmålstegn.

• #3   4. jul 2011 uh ha nej binyrebarkhormon er sådan noget skidt krydser for dig at alt kommer til at gå godt

Kommentér på:
Vaskulitis (Menneskesygdom)

Annonce