{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
549 visninger | Oprettet:

Årets lortedag nr 1 9/6-06 {{forumTopicSubject}}

Jeg er syg dete meste af dagen, men kan ikke få fri da en af mine kollegaer var kommet i forvejen og havde fået fri til at gå i byen!
Skidt så! Jeg tager afsted for at møde på arbejde kl 17:15 nede på motorvejen har jeg kørt i 1min. da bilen går ud! Jeg holder ind til siden og prøver at starte igen - miraklet sker, motoren brummer og jeg suser videre.
Kommer på arbejde tager det område jeg skal tage og er nu meget syg. Er færdig kl 19.05 og vil køre hjem. Jeg sætter mig ned i bilen og vil starte... host host host siger det fra motoren og det er det! (DER ER BENZIN PÅ) Jeg har prøvet ddett før og venter på den vil starte, den kan ikke lidee at stå i solen hvilket den har gjort så jeg skubber den i skygge.

Efter et part timer hvor jeg har fået studereret diverse små ting og himstergimser i bilen starter den. Jeg tager sele på og kører op i krydset for at komme på motorvejen. Jeg er pt. så syg og svimmel at jeg ikke burde øre bil, men hjem skal jeg jo. I krydset går lortet ud igen og denne gang er der ingen kære mor. Bilen er død batteriet er død, jeg holder i ingenmandsland. Alle kører forbi, sågar en taxichauffør der bare ryster hånligt på hovedet af mig og kører videre! Jeg holder der en times tid inden en venlig sameritaner forbarmer sig og holder ind til siden! (jeg holder i venstresvingsbanen i et motorvejskryds) I bilen sidder en gammek mand med kraftig sjællandsk accent og en forfærdelig tobak i sin pibe. Han kommer op til mig og spørger om jeg skal skubbes igang. Nej siger jeg, den er død D Ø D død. Men om han ville hjælpe mig med at skubbe den in grøften så jeg kunne tage en taxi hjem. Jeg har ikke selv flere kræfter jeg er simpelthen for syg til at kunne noget. Knap gå kunne jeg.
Jojo sagde han! Han sprang ud på vejen og en sød dame standsede og sendte sin brølstærke 12-årige datter ud af bilen for at hjælpe med at skubbe min bil i grøften! Bilen bliver skubbet til side og jeg takker af hele mit hjerte! Manden smiler og spørger hvor jeg bor, jeg svarer og han siger han da nok skal køre mig hjem. Han havde nemlig lige været til spejdermøde så han ville gerne gøre en god gerning! Han hjalp mig ind i sin bil, for kræfter havde jeg ikke flere af, hvorefter han tømte min for værdigenstande og gav mig dem. Han kørte mig de små 20 km hjem og ville absolut INTET have.

Da jeg kommer ind af døren falder jeg om på gulvet, men må rejse mig igen da to hunde er ved at drukne mig i savl.
Jeg får mig smidt op i seng og der går en time hvorefter mandden ringer og siger han er på vej hjem! Jeg tuder bare er helt færdig. Han kommer hjem, hjælper mig i tøjet, smider mig ud i bilen og vi får hentet min bil med et slæbetov.
Kl 1 om natten er min lortespand af en bil hjemme igen, den nåede heldigvis ikke at blive rippet, hvilket den ville hvis den havde stået natten over i Hjallese i Odense!

I dag er den hjemme, død og billigt til salg.

Og jeg, ja jeg holder sengen. Dejligt med weekend!

Havde I en bedre fredag aften?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Årets lortedag nr 1 9/6-06
Kommentér på:
Årets lortedag nr 1 9/6-06

Annonce