{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
554 visninger | Oprettet:

Sony Ericsson Xperia Arc? {{forumTopicSubject}}

Er der nogle herinde der har den, hvis ja hvordan er den.

Vil gerne snart have en ny telefon og den har stået øverst på listen siden jeg begyndte at spare op til den. Men nu er jeg ved at have pengene til den. Men jeg ville ikke bare bruge penge på noget der er dårligt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sony Ericsson Xperia Arc?
  • #1   5. jul 2011 Jeg har den og det er nok den telefon jeg har været aller mest glad for. Den er nem og overskuelig, kan holde batteri selvom den har en rigtig stor skærm, jeg har tabt min flere gange uden den er gået i stykker, også direkte ned på glasset.

Kameraet er super godt når man lige vænner sig til det. Jeg bruger den ikke rigtig til data da det tager lidt for lang tid for den at registrere hjemmesider osv. GPS'en i den er rigtig god...

Ja er der mere du vil vide, siger du bare til smiley

• #2   5. jul 2011 Det lyder dejligt at den ikke så nemt går i stykker hvis man taber den. Jeg er nemlig rimelig klodset.

Er den overskuelig eller avanceret?

• #3   5. jul 2011 Hehe ja det er jeg også... Så det er dejligt den er bare lidt holdbar smiley

Jeg synes den er nem, selvfølgelig skal man lige vænne sig til den, f.eks. tog det mig en halv time at lave det første opkald smiley (Noget med et nummer der ikke var kodet ind eller sådan noget)

Men ellers sys jeg den er rigtig nem og overskuelig smiley

Men nu bruger jeg den også mest til at ringe og skrive fra og så tager jeg billeder med den... og det sådan set det smiley

Hvilke planer har du med den? Altså hvad skal den bruges til udover det sædvanlige?

• #4   5. jul 2011 Havde ikke rigtig nogle planer med den, jeg er bare blevet så træt at min gamle LG at jeg bare var nød til at spare op til en ny smiley

Jeg ville også gerne have en telefon, som kan gå over Wi-fi og tage nogle ordentlige billeder, glemmer nemlig tit mit kamera og min LG tager kun nogenlunde billeder hvis det er i de rigtige forhold.
    Jeg har en Ipod touch jeg er glad for, men den kan bare ikke ringe eller skrive SMS smiley Har bevidst undgået Iphonen fordi jeg ved hvor let den går i stykker.

• #5   5. jul 2011 Indfør forbud mod...
    Taber din meget hurtigt batteri? Min kæreste har nemlig en, og hans gik ud efter blot én dag med ingen tlf opkald men spillede dog sammenlagt en halv time..
    Den blev fuldt opladet om natten?
    Jeg har en Xperia Play og den havde jeg både ringet op til flere gange fra og spillet sammenlagt 2½ time og der var stadig 70% da jeg satte den i opladeren om aftenen..

• #6   5. jul 2011 Emma: Jamen så tror jeg det er en rigtig god telefon til dig smiley Jeg er heller ikke fan af IPhone smiley

Maria: Ja det gjorde den de første to dage, batteriet var opbrugt i løbet af ingen tid. Men så derefter, så fik jeg lavet nogle indstillinger, strømspare og mindre lysstyrke osv og nu holder den i tre dage i gennemsnit smiley

• #7   5. jul 2011 Så er det nok den mobil jeg skal have, det var jo også denne jeg har ønsket mig.

Er heldigvis tæt på med pengene smiley Det kunne være mine forældre vil give mig resten når jeg har fødselsdag på torsdag smiley

• #8   5. jul 2011 Indfør forbud...
    Hm okay, altså jeg synes da bare det er rimelig skuffende at den ikke engang kan holde én dag hvis man har alle "funktionerne" ordentligt sat til.. Min kører med alt på og næsten mere til, og der sker som sagt intet.. Men min Xperia Play har jo også et super godt batteri da den skal kunne spille playstation også.. Dog synes jeg stadig det er lidt for dårligt med Arc'en

• #9   5. jul 2011 Maria: Hmm jeg kan prøve at sætte fuld lysstyrke til igen og så se hvor længe den holder. Men efter et par dage, der holdte den bedre batteri, synes jeg..

Jeg var nemlig også skufet i starten, men kun over batteriet, men efter et par dage og et par gange i opladeren, så fungerede den optimalt smiley

• #10   5. jul 2011 Jeg tror slet ikke jeg kan blive skuffet over batteritid, min LG holder ikke særlig længe, hvis man spiller et par minutter så er den næsten død smiley

• #11   5. jul 2011 Indfør forbud..
    Hm okay - nu må vi se, har sat den på det laveste i alt og slået det fra der ikke bliver brugt så tit smiley

• #12   5. jul 2011 Emma
    Nej det kan jeg godt se, men man bliver da skuffet når jeg har helt samme mærke, dog en anden model og at den så har 1000 gange bedre batteri smiley

• #13   5. jul 2011 Maria: Ja det er også mærkeligt.

• #15   5. jul 2011 Pia marie L
    Synes bare det er åndssvagt at mobilen ikke kan "klare" de funktioner den har i mere end én dag :-S

• #16   5. jul 2011 Pia: Det gør min, har du prøvet at rode lidt ved indstillingerne?

Mener faktisk at der i en beskrivelse inde på nettet står noget man kan slå fra, noget som man slet ikke bruger....

Men prøv at lede efter beskrivelser på nettet, der står også noget om batteriets levetid smiley

• #17   5. jul 2011 jeg har den os, og er meget tilfreds med batteri tiden...

Havde xperia x10 og htc hd før ...

Der døede strømmen efter knap en arbejdsdag, den her holder gerne halvandet døgn.
    Og jeg bruger min meget..

Har tabt min nogen gange 7-9-13 r der ik sket noget, min x10 revnede efter jeg havde tabt den nogen gange.

sys dog den er blevet lidt sløv efter den sidste opdatering.
    også er den så dejlig let, og fylder ingen ting naaaiz smiley

Kommentér på:
Sony Ericsson Xperia Arc?

Annonce