{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
578 visninger | Oprettet:

Langfingrede sataner. {{forumTopicSubject}}

Jeg modtog et opkald i nat, min kammerat informerede mig om at min mors bil vra ved at blive stjålet af 4 2. G'ere.

Jeg sad ved en anden kammerat og sprang op og sagde til dem hvad der var ved at ske, han tog bilnøglerne og jeg en fastnøgle også var vi ellers afsted.

Da vi var halvvejs, ringede den første kammerat( ham der havde set det ske) og sagde de var på vej ned mod brugsen, så vi ændrede retning og fik dem fanget i et helleanlæg.

Jeg sprang ud med fastnøglen i hånden og bad ham der sad i min mors bil om at vælge : 1: fastnøgle i ansigtet = av.
2: køre som en i helvede og satse på politiet ikke fangede dem.

Han valgte nummer 2.

Der går så cirka 5 minutter og mens jeg står og snakker med politiet så kommer de sateme igen!

De stopper og kalder på mig, de har nu fundet ud af hvad jeg hedder og hvor jeg bor..

De tilbyder at betale for skaderne hvis jeg ikke ringer efter politiet, dette siger jeg selvfølgelig nej tak til og beder dem smutte afsted.

Da jeg så ringer op til politiet igen så bliver jeg fortalt at de har en god ide om hvem ham der kørte min mors bil er, min mors bil er samme mærke,model og farve som den de kørte i så det var til reservedele og det er ikke en typisk drengerøvs bil.

Jeg var simpelthen så hidsig over det, hvorfor helvede kan folk ikke lade andres ting være i fred.

ARGH FRUSTRATION!!!

Undskyld det blev lidt langt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Langfingrede sataner.
Kommentér på:
Langfingrede sataner.

Annonce