{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
770 visninger | Oprettet:

søges: Rabat kode til Fårup sommerland&camping {{forumTopicSubject}}

Man kan få det billigere med sådan et tilbud hvor man kan sove i teltvogn og komme i fårus sommerland, hvis man har en rabat kode og den har været i et blad men ved ikke hvilket, men hvis nogen ligger inde med sådan en kode og ikke skal bruge den vil jeg meget gerne overtage den så vi kan komme på camping i teltvogn, da vi ellers skal på camping i alm telt som min krop desværre ikke har det godt med og vi kender ingen vi kan låne nogen campingvogn af desværre...

Skriv en pb hvis du kan hjælpe os smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  søges: Rabat kode til Fårup sommerland&camping
  • #1   9. jul 2011 Det var i "ude og hjemme" i sidste uge... Prøv at spørge hos de forskellige bladforhandlere. De ligger mange gange inde med dem, et par uger. pøj pøj

• #2   9. jul 2011 Jeg er ret sikker på, at jeg kender én, som I kan leje en campingvogn af til en overkommelig pris, hvis det kunne have jeres interesse?

• #4   9. jul 2011 Jeg har selv blad nr 26- 29 Juni men der er ikke noget i desværre smiley

Håber nogen har en kode - og gerne kopi af det jeg kan få lov at bruge.. Det ville være rigtig dejligt.. - vi kan nemlig godt vente til uge 31..

Vi har været afsted på den måde før og det er bedre for min ryg fordi der ikke kommer kulde op i ryg/krop som der gør når man ligger i telt- derfor ville det være meget bedre for os...

Vi har ingen bil at kører med campingvogn på- derfor skal det være en campingvogn der står på marielyst camping og feriepark smiley

Kommentér på:
søges: Rabat kode til Fårup sommerland&camping

Annonce