Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 500 kr.
  • Gardinskinne i loft 250 kr.
  • Hej! Jeg har lige købt et IKEA garderobeskab (model: Rådmansö]), og jeg har brug for hjælp til at samle det. Skabet er bresde 118 dybde højde64H190 cm, og det er stadig i sin originale emballage. Kan du hjælpe mig med at samle det hjemme hos mig i Nørrebro? Hvad vil det koste, og hvornår har du tid? Venlig hilsen, Sasha please, if possible, reply in english thanks! i would need it to be done ideally this morning, but also tomorrow morning is fine 800 kr.
  • Udskift Nilhane / Stophane 1.400 kr.
  • Reparation af tørretumbler 1.500 kr.
  • Træfældning 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  RC Vs. Eucanuba Vs. Olivers
  • #1   16. jul 2011 Jeg har foderet med Eukunuba og Olivers og var tilfredse med begge dele. Du kan med fordel købe Eucanuba i Tyskland ved Zoolpus.

• #2   16. jul 2011 Vi kan købe Eucanauba hos en forhandler 15kg for 400kr smiley Det synes jeg er billigt smiley

Men jeg tænker mht. korn osv. hvad er bedst smiley

• #3   16. jul 2011 Olivers er det bedste uden tvivl.
    Rc og eukanuba er spækket med majs og diverse kornprodukter.

• #4   16. jul 2011 Olivers, og ud til hellevad hundesvømmehal, der spare i 100 kr pr sæk smiley mener jeg det er, de koster kun 350 pr. sæk smiley

Adult 13,5 kg koster dog kun 300 kr.

Jeg er helt klart til Olivers, af de 3!

• #5   16. jul 2011 Hellevad hundesvømmehal har også eukanuba

Puppy Small 7,5 kg. 310,-
    Puppy Medium 15 kg. 480,-
    Puppy Large 15 kg. 480,-
    Adult Small 7,5 kg. 290,-
    Adult Medium 15 kg. 400,-
    Adult Large 15 kg 400,-
    Adult Large Light 15 kg 480,-

• #6   16. jul 2011 det er også ved Pia vi vil købe dem smiley Vi skal ud og svømme her halv 2 smiley Hun sagde bare Eucanuba var bedst ?

• #7   16. jul 2011 Ringede til hende igår nemlig smiley

• #8   16. jul 2011 Tak for tippet med Olivers smiley Jeg troede ikke der var nogen forhandlere her i området.

Vi har prøvet alle 3 mærker og jeg foretrækker helt sikkert også Olivers.

• #10   16. jul 2011 Sofus har foder stående fremme hele tiden, da han selv kan admistrere det smiley Så sult vil han ikke føle - men rart med forskellige meninger smiley

• #11   16. jul 2011 Jeg fodre pt. med Eukanuba og Bella ser ud til at trives fint på det, så det får helt iorden anbefalinger her fra smiley

Det er dog ikke sådan at hun kaster sig over maden, men Bella har altid været lidt sær hvad mad angår.

• #12   16. jul 2011 Olivers uden tvivl selvom det indeholder havre, hvilket jeg har fået oplyst er gluten fri i olivers foder.

Udtalelse fra Olivers tilknyttet dyrlæge Linda:

''Havre er sammen med ærter og kartoffel udvalgt som vores TRIPLE CARB SOURCE ud fra den erfaring, at denne kombination med disse tre kulhydratkilder med hver sine gavnlige egenskaber giver et produkt med endnu bedre muligheder for en optimal kulhydratindtagelse, som kan give dyrene energi og mæthedsfornemmelse i løbet af dagen.

Ren havre, som vi anvenvder, betragtes som værende glutenfri (se bl.a. følgende link: (link fjernet)?i.dk/Spoergsmaal_svar_foed?evareallergi/coeliaki_over?foelsomhed_over_for_gluten?/coeliaki_overfoelsomhed_o?ver_for_gluten.htm

Gluten hører til en gruppe proteiner kaldet prolaminer, og i forhold til eksempelvis hvede indeholder havre en signifikant mindre ration heraf.

Havre er derudover :
    God kilde til letfordøjelige kulhydrater, protein, vandopløselige fibre og B-vitamin
    God kilde til de fordelagtige flerumættede fedtsyrer som omega 3-fedtsyrerne
    Sikrer et mere stabilit blodsukkerkoncentration efter et måltid.''

Om glutener et protein som er meget vanskelig for en hundemave at fordøje. Den kan være årsag til inflammation i fordøjelseskanalen og kan, i værste fald ødelægge den så hunden udvikler en utæt tarm. Da den ikke er et nødvendigt næringsstof for hunden, hvorfor så bruge den og løbe risikoen?
    Korn et kulhydrat som ikke nødvendigvis er af det onde i hundens kost. Altså det er ikke kun billigt fyldstof, der får dem til at lave flere høm-høm'er, jo større høm-høm'er eller flere = foderet bliver ikke udnyttet og ryger stort set / næsten lige igennem systemet. Tvært imod er den en god energikilde og kan som sådan være gavnlig i hundens kost. Men der findes alternative kulhydrater end dem med gluten - f.eks. brune ris der har en fibertype som kan gavne hundens fordøjelse og søde kartofler.

• #13   16. jul 2011 Thomsen får olivers, før fik han det almindelige men nu fårhan olivers selected fish. Ikke fordi det andet var dårligere, men fordi der hvor vi køber det kun havde det.

• #14   16. jul 2011 Jeg vil aldrig anbefale olivers kender til flere hunde som har fået allergi fordi de fodrede med det... Orijen ville jeg vælge..

• #15   16. jul 2011 Christina J:

Kan du dokumentere denne beskyldning?

Eller er det blot noget du har hørt fra andre som igen har det det fra en anden?

Nu var der 3 valg muligheder at vælge imellem hvis du læser TS indlæg ; )

Personligt ville jeg vælge WB eller andet BARK foder men det var ikke der var spørgsmålet

• #16   16. jul 2011 Af de tre har jeg hørt godt om Eukanuba. Dog bruger jeg selv kun WolfsBlut, som er helt uden korn og animalske tilsætningsstoffer smiley

• #17   16. jul 2011 Olivers synes jeg er bedst kvalitetsmæssigt.

Jeg har kun prøvet eucanuba én gang og det kunne min hund ikke lide, til gengæld er de alle tre meget vilde med olivers.

• #18   16. jul 2011 Vi valgte olivers lam - men nu ved jeg da ikke om jeg tør give ham det ? Hvis han får allergi af det ?

• #19   16. jul 2011 Pixel fik Olivers i en periode, da hun var omkring 1 år, men så nægtede hun at spise noget som helst, så troede det var foderet. (hun var bare stædig)
    Og hun har altså ikke allergi.

• #20   16. jul 2011 Tror sgu jeg aflevere det derude igen - har lige læst på google og mange skriver deres hund har enten fået allergi eller blevet opereret efter de fik olivers - der er åbenbart for meget magnesium osv i smiley Så må vi holde os til RC det har han fungeret ubeklageligt på... Ville bare gerne se om der var noget nyt

• #21   16. jul 2011 Tror altså der er sådanne historier med alle foder produkter... Men kan selvfølgelig ikke sige det.
    Men følg dit hjerte smiley

• #22   16. jul 2011 Jaaae - jeg tror vi aflevere det smiley

• #23   16. jul 2011 Lille My: Du vil garanteret kunne finde lige så mange historier om hunde der ikke fungere eller har fået allergi på de andre fodre. Det er så forskelligt fra hund til hund.
    Hvis din hund fungere godt på det den får, ser jeg ingen grund til at skifte.

• #24   16. jul 2011 Af de tre mærker, ville jeg vælge Olivers.
    Men ville nu hellere vælge Orijen, Taste og the wild eller WolfsBlut.

• #25   16. jul 2011 Har været ude og aflevere det igen - mandag køber vi det vi plejer, RC til golden retriever smiley Det fungere han på og så er det nok bedst ikke at prøve for meget andet smiley

• #26   16. jul 2011 Det er jo meget forskelligt hvad hunde fungerer godt på. Laika fik allergi af eukanuba, derfor skiftede jeg til olivers. Det har fodret med i mange år, og det fungerer rigtigt godt.
    Hvis din hund fungerer godt på rc, er der vel ingen stor grund til at skifte mærke.

• #27   16. jul 2011 - Lille-My -:

Hvis det at I gerne vil skifte til et andet foder kan jeg varmt anbefale WolfsBlut ; )

Kommentér på:
RC Vs. Eucanuba Vs. Olivers

Annonce