{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
619 visninger | Oprettet:

Muffe blev overfaldet af en terrier i går {{forumTopicSubject}}

Nåeh, min lille hund blev overfaldet af en terrie i går.
Vi var på camping, og snakker med vores nabo, og pludselig farer deres lille terrier på 4 år ud af deres telt. løber direkte mod min hund, og gør, først ligner det leg, men så begynder den sk* og bide sig fast i min stakkels hund.
Muffe gjorte intet, gøede lige én gang, og ellers kryb han bag min mor, som holdte ham.
Men hold da k*ft en lille hidsig s*t*n. (terrieren)
Den bed sig fast i Muffes hale og inderlår. Men den fik heldigvis ikke ordentlig fast!
Muffe haltede kun lidt bagefter, på sit bagben men ellers slap han med en stor forskrækkelse og gjorte vi andre dælme os!
Terrieren have gjort det én gang før. Ejeren var så sød at komme over til vores lille rystende hund, og klappe ham, ejeren var sød at sige, at hvis vi fandt ud af at der var sket noget med ham skulle vi bare sige til omkring dyrlæge, forsikring osv.
Den bette hund fik skældud og kom i "karantæne" (kom i snor) men ejeren tror at grunden til den farede op i Muffe, var fordi den engang selv er blevet angrebet af to hunde, hvor den ikke kunne forsvarer sig. Så den har måske følt Muffe som en trussel. Ejeren fortalte dog først det bagefter..
Men i dag, er der intet med Muffe, halter ikke eller noget. Han slap med en forskrækkelse.
Glad for der ikke skete mere og at ejeren var så ærlig og hurtig til at reagere.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Muffe blev overfaldet af en terrier i går
Kommentér på:
Muffe blev overfaldet af en terrier i går

Annonce