553 visninger
|
Oprettet:
hughs kamp for kylling, dr2 nu ! {{forumTopicSubject}}
åååååååh, hvor er det simpelthen bare så ulækkert at se på
kan blive helt ked af det
ad ...
men godt at der er nogle der kæmper for at se får det bedre, de vilkår, de måder de bliver behandlet på .....
det ubeskriveligt..
realiteten er ulækker, der burde sættes billeder op udenfor prisen så folk forstod hvad det handler om ...
ad !
jun 2011
Følger: 131 Følgere: 120 Hunde: 6 Emner: 140 Svar: 2.318
for 8 minutter siden · Beskyttelse af personlige oplysninger:Kun venner · Synes godt omSynes ikke godt om længere ·
*
*
*
o
Ann-Christina Nielsen http://www.rosepoultry.dk/?%C3%98kologi.asp ..
for ca. et minut siden · Synes godt omSynes ikke godt om længere
o
Ann-Christina Nielsen (link fjernet)?.dk/kylling ..
for få sekunder siden · Synes godt omSynes ikke godt om længere
o
Ann-Christina Nielsen (link fjernet) ..
2 sekunder siden · Synes godt om
jun 2011
Men så når der ikke kører nogen video, glemmer de realiteterne og køber det billige som har levet skrækkeligt
maj 2004
Følger: 13 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.007
Det bedste er slet ikke at købe kød.
jun 2011
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 423 Svar: 3.408
Det er jo ikke helt rigtigt... - Når jeg -en sjælden gang imellem gnasker kylling- så er det altså fortrinsvis glade kyllinger/høner, der har vandret rundt udenfor, rodet i jorden og har hygget sig... Slagtningen har de nok ikke været begejstrede for, men deres liv har været ok... Jeg betaler prisen for det - jeg har set hvordan deres liv er, og kan fuldt ud stå inde for at spise den...
-I skuille se Food Inc.... - Den viser endnu mere spændende sider af fødevareindustrien.....
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 423 Svar: 3.408
Problemet er jo lidt, at alle ikke bare "kan" gå ud og købe det rigtige... Mange har jo ikke råd til at købe fornuftige fødevarer (og her snakker vi både grøntsager og kød)... Udover disse mennesker, er der dem, der er flintrende ligeglad - og blot vil have det billigste - og hul i om det er spækket med antibiotika, sprøjtegift og diverse e-numre - og disse udgør en meget stor del af DKs befolkning - at dømme efter butikkernes udvalg. -Disse mennesker ser måske dette program og forarges, men næste gang de køber ind, er adfærden ikke ændret, for det nye dyre fladskærms-tv trækker mere, så man i ro og mag kan sidde foran skærmen med de billige genmodificerede chips, sin aspartamsodavand og måske en lille frugtsmoothie med en bunke sprøjtegift...
Min pointe er blot, at det ændrer sig ikke lige umiddelbart - men heldigvis er der da flere i dag, der køber økologisk end tidligere - men det er grøntsager og mælkeprodukter... Nu er det forhåbentligt snart dyrenes tur!!!!
jun 2011
Jeg var vegetar i et år, men kunne ikke undvære kød og fisk, så sprang tilbage til "virkeligheden" igen. Min familie acceptede det mens det varede
hughs kamp for kylling, dr2 nu !