{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
553 visninger | Oprettet:

hughs kamp for kylling, dr2 nu ! {{forumTopicSubject}}

åååååååh, hvor er det simpelthen bare så ulækkert at se på smiley
kan blive helt ked af det smiley ad ...
men godt at der er nogle der kæmper for at se får det bedre, de vilkår, de måder de bliver behandlet på .....
det ubeskriveligt.. smiley realiteten er ulækker, der burde sættes billeder op udenfor prisen så folk forstod hvad det handler om ... smiley ad !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hughs kamp for kylling, dr2 nu !
  • #1   17. jul 2011 frilands kylling , øko , eller en kylling der har levet i skidt og møg i en ulækker stand ?? smiley Hughs kamp for kyllinger på dr2 lige nu ...
    for 8 minutter siden · Beskyttelse af personlige oplysninger:Kun venner · Synes godt omSynes ikke godt om længere ·

*
    *
    *
    o
    Ann-Christina Nielsen http://www.rosepoultry.dk/?%C3%98kologi.asp ..
    for ca. et minut siden · Synes godt omSynes ikke godt om længere
    o
    Ann-Christina Nielsen (link fjernet)?.dk/kylling ..
    for få sekunder siden · Synes godt omSynes ikke godt om længere
    o
    Ann-Christina Nielsen (link fjernet) ..
    2 sekunder siden · Synes godt om

• #3   17. jul 2011 nej desværre smiley men han fik da lavet lidt om, der blev købt flere frilands kyllinger det stykke tid hans kampange kørte smiley tanke vækkende at folk køber det gode kylling, når de ser det i butikken, altså videoen med slagtekyllinger i stalde.
    Men så når der ikke kører nogen video, glemmer de realiteterne og køber det billige som har levet skrækkeligt smiley

• #4   17. jul 2011 De billige lever skrækkeligt. De dyre lever bare forfærdeligt.

Det bedste er slet ikke at købe kød.

• #5   17. jul 2011 kan du have ret i smiley men nu kan vi ikke alle sammen blive vegetare smiley vi er jo forskellige alle sammen, så når nu folk skal ud og købe kylling eller dyr i det hele taget, så kan de købe det "rigtige" , hvor de har haft et bedre liv end de andre smiley

• #6   18. jul 2011 TrustNo1 - Imod avl - Adopter nu!

Det er jo ikke helt rigtigt... - Når jeg -en sjælden gang imellem gnasker kylling- så er det altså fortrinsvis glade kyllinger/høner, der har vandret rundt udenfor, rodet i jorden og har hygget sig... Slagtningen har de nok ikke været begejstrede for, men deres liv har været ok... Jeg betaler prisen for det - jeg har set hvordan deres liv er, og kan fuldt ud stå inde for at spise den...

-I skuille se Food Inc.... - Den viser endnu mere spændende sider af fødevareindustrien.....

• #7   18. jul 2011 A.c. N

Problemet er jo lidt, at alle ikke bare "kan" gå ud og købe det rigtige... Mange har jo ikke råd til at købe fornuftige fødevarer (og her snakker vi både grøntsager og kød)... Udover disse mennesker, er der dem, der er flintrende ligeglad - og blot vil have det billigste - og hul i om det er spækket med antibiotika, sprøjtegift og diverse e-numre - og disse udgør en meget stor del af DKs befolkning - at dømme efter butikkernes udvalg. -Disse mennesker ser måske dette program og forarges, men næste gang de køber ind, er adfærden ikke ændret, for det nye dyre fladskærms-tv trækker mere, så man i ro og mag kan sidde foran skærmen med de billige genmodificerede chips, sin aspartamsodavand og måske en lille frugtsmoothie med en bunke sprøjtegift...

Min pointe er blot, at det ændrer sig ikke lige umiddelbart - men heldigvis er der da flere i dag, der køber økologisk end tidligere - men det er grøntsager og mælkeprodukter... Nu er det forhåbentligt snart dyrenes tur!!!!

• #8   18. jul 2011 ved godt folk vælger anderledes når de køber ind smiley pga økonomien, men hvis så vi fjernede alle dem der ikke blev behandlet godt fra butikkerne, simpelthen stoppede den produktion, så ville folk jo tvinges til at købe god , mad , som var blevet behnaldet godt, haft et liv, fået frisk luft, hakket i jorden, spist græs og hvad ellers de kan hygge sig med smiley
    Jeg var vegetar i et år, men kunne ikke undvære kød og fisk, så sprang tilbage til "virkeligheden" igen. Min familie acceptede det mens det varede smiley og så besværligt var det nu heller ikke, men sådan en god frilands kylling, siger jeg ikke nej tak til smiley

Kommentér på:
hughs kamp for kylling, dr2 nu !

Annonce