{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

13 mennesker afsted på ferie {{forumTopicSubject}}

Vi er 13 mennesker, hvoraf 5 af dem er børn og resten voksne vi vil gerne holde en familie ferie, vi har været afsted 1 gang hvor vi var i Egypten det var ok men ikke noget vi vil gøre igen.

Men hvor kan man tage hen vi har snakket om slovenien, spanien, frankrig, USA, og USA...

USA har vi alle sammen ønske om at tage hen, men vi er bange for det bliver for dyrt ...Det er 1 person der betaler rejsen derned og hjem selvfølgelig vi vil jo heller ikke bruge løs af af personens penge.. Men ved i hvor meget det sådan ca. vil koste for flybilletter, hoteller og sådan? folk skal selvfølgelig have lommepenge med selv.

Slovenien, spanien, frankrig og italien har vi snakket om at det skulle være en camping plads men da vi er 2 X 2 i en familie, 5 i den anden familie og 4 i den tredje så det skal jo helst tilpasses så man kan få store nok mobile homes eller hoteller eller andet ... Men der skal jo også være sådan at man kan komme ud og opleve uden for camping pladsen såsom markeder og seværdigheder.. og selvfølgelig så der er rigtig meget for børnene at gå op i.. ?

Men nogle som evt. har andre ideer til sådan en gruppe rejse budgettet ligger på ca. 70.000 kr.. men nogle der har prøvet noget lignende og har et sted at anbefale må i meget gerne komme på banen smiley

Tusind tak for jeres hjælp

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  13 mennesker afsted på ferie
  • #1   20. jul 2011 Der er da nogle hjemmesider, hvor man kan leje et hus e.l. hvor I alle kunne være. Det findes vel i alle de lande som i nævner. Ved dog ikke hvad prisleje sådan noget ligger på, men kan da kun forestille mig at det må være billigere end at leje flere mobilhomes/hytter for at alle kan blive huseret.

• #2   20. jul 2011 Anne........ Det er nok også mere for privatlivets fred, da den ene familie har et spædbarn og måske er der nogle som ikke gider helt at vågne til dette ?:) så har vi tænkt på flere hytter så alle kan få deres privatliv

• #3   20. jul 2011 Nå ja, ok, det er rigtig nok smiley

• #4   20. jul 2011 http://www.folkeferie.dk/da/Ferie-i-udlandet/Charterrejser/Malta/Hoteller-2/Mellieha-Holiday-Centre/

Jeg tænker, at sådan et feriecenter vil være perfekt. Jeg har selv været her (godt nok ikke i højsæsonen) og beplantningen og måden, husene ligger på gør, at man føler, man godt kan være privat selvom man befinder sig midt i et feriecenter. Nu lagde jeg ikke så meget mærke til børneaktiviteterne, da vi kun var voksne, men jeg tror, der er lidt for enhver smag.

• #5   20. jul 2011 Marianne......der har vi faktisk været 4 gange, godt nok kun nogle af os i familien, men vi tror ikke helt det lige er os ved der kun er 2 svømmepools men så er der dog skipperskræk byen den er meget sjov at opleve men den tror jeg lige jeg vil prøve at drøfte med dem tusind tak for hjælpen

• #6   20. jul 2011 Vi har lige været i syd spanien hvor vi havde lejet et kæmpe luksus hus med plads til 13 dvs 12 voksne og 1 tremmeseng smiley Det var med pool og alt hvad man ønsker med udsigt over havet, fordelen var at det var delt op i hovedhuset og så en seperat lejelighed med stue, soveværelse, bad og køkken.. Der findes en del af den slags huse der er delt på den måde og området er rigtig lækkert... finder lige et link til siden...

• #8   20. jul 2011 Hold da op nadja det ser rigtig lækkert ud, ved i hvor meget i kom af med ?:)

• #9   20. jul 2011 Det her plejer vi at bo i, der er dog kun plads til 8, men de har mange flere at vælge imellem på siden og området er fantastisk også for børn smiley

(link fjernet)

• #10   20. jul 2011 jean
    Ja ok, hvis man har været der 4 gange, har man vist også set det, man skulle :D. Jeg var der mest for at snorkle, så det med pools lagde jeg ikke så meget mærke til, men syntes, øen var utrolig smuk :).

Men mon ikke, de har noget lignende andre steder? Jeg synes, det er en god måde at bo på og som jeg husker husene, ville to par uden børn sagtens kunne dele et uden de store problemer

• #11   20. jul 2011 Tror nok vi gav 11000kr for 10 dage.

• #12   20. jul 2011 Og så flyver vi til malaga og lejer en bil der holder klar til os i lufthavnen, der er en lille times kørsel fra malaga til byen som hedder La HerraDura.

• #13   20. jul 2011 Nadja........altså 11.000 for hver? eller hvordan?:) men det ser rigtig lækkert ud er der nogle oplevelser man kan komme til at se og sådan?

• #14   20. jul 2011 Marianne......Hehe ja lige præcis men øen er rigtig smuk uden tvivl, men snorkling har vi dog ikke prøvet på øen men kunne da forestille mig det var ligeså smukt.

• #15   20. jul 2011 Jean nej nej det var for huset og så kom flybilletter oven i, dem gav vi omkring 2000kr for tur retur pr person.

Ja der ligger mange lækre ting man kan se i den del af spanien, for børnene, ligger der flere forskellige zoo, som er helt anderledes end dem vi ser herhjemme, dernede går dyrene i kæmpe indhegninger smiley Så ligger der en ulvepark, hvor der også er ridning, 2 store vandland, et park med delfinshow osv, det kan også godt betale sig at køre de 2 timer til Gibraltar der er både klippen, med drypstenshuler, aberne, gode shoppings muligheder samt mulighed for at komme ud og sejle og se delfiner i havet smiley Er man til det mere kulturalle så ligger der El Hambra, den hvide by osv.
    Hver tirsdag er der marked i Nejra ca 15 min i bil derfra og om fredagen er der et kæmpe marked i Almuenca ca 10 min derfra, og tingene er super billige og lækre, så billige at jeg havde 15 kg overvægt med hjem *LOL* Der ligger bla nogen butikker med super billigt hunde udstyr, så jeg fik shoppet en del :-)))

Maden er billig dernede, vi spiste ude hver aften og det dyreste jeg kom af med var 15 euro for mad og drikkevare smiley

• #16   21. jul 2011 Uhaaaaaaa nadja.........den skal helt sikkert luftes for familien det lyder aaaaaaalt for lækkert:))) og billigt...jeg siger tusind tak:) det ser aalt for lækkeert ud.

• #17   21. jul 2011 Jean det er det bestemt også så meget at vores familie nu har været dernede 8 år i træk og der er stadig ting vi ikke har nået at se *LOL* Vi skal aldrig på charter ferie igen, det her er meget federe og det vi elsker ved den lille by er at det ikke er en turist by så man får kulturen med og priserne er stadig lave :-)) Vi er allerede ved at planlægge næste tur *GG*

• #18   21. jul 2011 Nadja........uha kan jeg dælme godt forstå, det ser da også alt for skønt ud, og masser af oplevelser det lufter jeg for dem imorgen kan du tro.. ja det må da også være meget federe:)

• #19   21. jul 2011 Det er det bestemt også, jeg nyder at man kan vælge at hygge ved poolen i fred og ro og spise hjemme hvis man ikke gider at gå ud, der er også grill så vi plejer at grille 1 aften, de har nemlig en slagter med billig oksemørbra til billige penge *LOL* Mums :-))

Jeg synes bare det er rart at man ikke skal sidde i et lille hotelværelse, men man kan stadig få privatliv fordi huset er så stort som det er, så man kan trække sig tilbage hvis man har behov for det og så er der badeværelser til alle værelserne, så ingen kamp om dem smiley

• #20   21. jul 2011 Nadja......ok det lyder også skønt, jamen dog det vil jo ingen ende tag med alle de gode ting der er i det hus hehe ej jeg har allerede sendt link afsted og din forklaring så må vi snakke om det i morgen:)

Kommentér på:
13 mennesker afsted på ferie

Annonce