{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP - Iphone/Itunes musik
  • #1   21. jul 2011 din iphone er låst til en computer og et itunes program, du kan ikke overføre fra en computer til en anden uden du låser programmet, den tror nemlig det du gør er ulovligt... Det fik jeg i hvert fald at vide da min iphone låste.. jeg skulle kontakte apple som sendte en nøgle der gjorde jeg kunne synkronisere de to computere med telefonen...

• #2   21. jul 2011 Min mand kontaktede en god ven - en virkelig Apple fan. Han har fortalt og guidet os igennem at bruge deling imellem de 2 PC'er via Itunes. Dvs. nu er den gamle PC i gang med at overføre al min musik til den nye PC via deling under Itunes. Men det kan kun gøres hvis begge PC er på samme netværk og det er under samme Itunes konto

• #3   21. jul 2011 Min gamle PC bliver så frygtelig varm at den pludselig kan finde på at lukke ned, uden varsel eller noget fordi den blev for varm.
    Så mens jeg venter på at tingene bliver overført har jeg en ventilator blæsende kølig luft direkte ned på og under den, så den ikke bryder sammen under varmen midt i overførslerne - thi hi

Kommentér på:
HJÆLP - Iphone/Itunes musik

Annonce