350 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Cypern - hvad skal opleves? Cypern - hvad skal opleves?

Inspireret af en tidligere tråd omkring, hvad der skal opleves i Tyrkiet, vil jeg da stille samme spørgsmål om Cypern.

Vi tager afsted her d. 01.08 til Fig Tree Bay, og har aldrig været på Cypern før.
Vores plan er selvfølgelig en bådtur, også har vi efter anbefaling købt snorkel og briller, da det skulle være fantastisk flot.
Men hvad kan I ellers anbefale?

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af vægge i stue 1.000 kr.
  • installation af vaskemaskine 990 kr.
  • Ophæng at Fritz Hansen Concerto lampe (stor) 750 kr.
  • Samle + montere Ikea-skab + kommode 500 kr.
  • Mixed tasks, electricity 1.800 kr.
  • Vand på gasfyr 880 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cypern - hvad skal opleves?
  • #1   27. jul 2011 Hvad er i til?

Vil i leje en bil eller skal det vaere i naeromraadet?

Jeg bor paa Cypern, men min viden er dog ikke saa stor lige mht charter omraaderne. (Der hvor i skal hen)

I skal vaere opmaeksomme paa at vi pga den store tragedie der er sket hernede med eksplotionerne (Som I sikkert har hoert om) I oejeblikket har store problemer paa hele oen med electricitet.
    (Bliver slukket 1-2 gange om dagen i ca 2 timer ad gangen, hvilket vil sige ingen A/C.

Vaer forberedt paa at her er MEGET varmt og fugtigheden ekstrem hoej.

Men her er skoent, glaed jer smiley

• #2   27. jul 2011 Mange tak for svar.
    Vi overlever nok det med strømmen, det sker der ikke noget ved. smiley
    Jamen egentlig søger vi nok lidt af begge dele - både i området, men også lidt væk. Men vi er jo ikke rigtig vand til venstre kørsel, så tror vi holder os til offentlige transportmidler smiley
    Historie og natur er altid et hit.

Hvor må det være lækkert, at bo sådan et sted. Det kunne jeg godt leve med...

• #3   27. jul 2011 Stroemmen er heller ikke det stoerste problem naar man er hjemme, dog lettere irriterende naar man er paa arb og arb med computere smiley

Bare husk at spare paa stroemmen naar den er der, den er i mangelvare smiley

Jeg kommer nok lidt til kort mht naeromraadet.

Men den occupied del skulle vaere billig at handle i, og der gaar med garanti busser. Husk Pas.

Saa er der hovestaden Nicosia, men jeg ved ikke om jeg vil anbefale den, da der er varmt. Den var saa vidt jeg er informerede kaaret til den varmeste by sidste sommer i Europa.

Jeg ville jo mene i skulle komme et smut til kyst omraadet hvor jeg bor i Limassol, det er ca. en times koersel fra hvor i skal vaere.

Eller i omraaderne omkring.

Her er der Trodos, der er Aphrodite's strand, som siges at give evigt ungdom, der er nogle fantastiske jeep safarier.

Venstre koersel skal i ikke vaere nervoes for.
    Offentlig transport er ret daarligt her, der er 2 buslinier (bybusser) paa hele oen der rent faktisk fungerer, resten er saa som saa smiley

Og ikke mindst har vi her i Limassol Guaba. Club der er kaaret til den 22 bedste club i verden smiley Og den er en oplevelse smiley

Ved ikke lige hvad jeg mere lige skal finde paa saadan lige far toppen af hovedet.

Det er meget laekkert at bo her smiley Og med det vil jeg ogsaa smutte en tur i havet, for er lige kommet hjem fra arb og skal koeles af smiley

• #4   28. jul 2011 Isabel
    Misunder dig, at du bor sådan et sted smiley
    Tak for svar...

Kommentér på:
Cypern - hvad skal opleves?

Annonce