Når ens kære er syge ... {{forumTopicSubject}}
Sagen er den at min bedstemor har KOL, hun har gennem sommeren været indlagt 4-5 gange, igår blev hun indlagt igen, denne gang med udrykning, fordi hun slet ikke kunne få luft, og vist nok var langt væk .... hun var indlagt for 14 dage siden også, hvor hun fik ilt med hjem, som hun så har brugt .... min bedstefar siger at han hun været alene hjemme i går eftermiddag, så havde hun ikke været her i dag
Jeg elsker min bedstemor rigtig højt, og vi har altid haft et tæt forhold fordi vi altid har boet meget tæt på dem - hun er næsten min "anden mor", derfor synes jeg det er ufattelig hårdt alt det her, jeg ved jo godt hvad vej det går, og jeg tvivler på at hun er her til jul ... ja jeg tvivler faktisk på at hun er her om et par måneder
men jeg er også i praktik lige nu, min sidste praktik inden eksamen ... jeg har allerede noget fravær fordi jeg rendt ind i en maveinfluenza lige pludselig, i dag tog jeg også hjem fordi jeg var ked af det .... jeg føler bare ikke at det er en "gyldig" grund, det nytter jo ikke at tage sorgerne på forskud, og jeg er bange for at jeg stiller mig selv i et rigtig dårligt lys .... praktikken skulle jo gerne være en billet videre til et arbejde, ikke lige der, men det er et stort område, så måske i en af de andre afdelinger ... men samtidig er der bare heller ikke noget ved at være der, når tankerne er et helt andet sted.
Jeg ville bare ud med det, ikke nok med at hun er syg, så plager samvittigheden også omkring praktikstedet, suk
maj 2009
Følger: 25 Følgere: 27 Hunde: 4 Emner: 274 Svar: 3.371
Så er det for mig såre simpelt, ja ren logik at man altid ville kunne 'købe' det tilbage om så det er surt at starte forfra.'
her tænker jeg på uddannelse og arbejde.
Tiden med dine kære får du aldrig tilbage når det først er for sent.
Den ærgelse og skyld følelse ville jeg aldrig kunne bære.
okt 2008
Følger: 33 Følgere: 34 Emner: 122 Svar: 4.432
det var 4 hårde år,,,som har sat sig store præg på mit liv idag,,er ikke den samme bliver aldrig den samme igen
At sidde med hende i hånden når turene kom og hun var så bange ,,det var hårdt,,,og alt det andet det bragte med sig
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 446 Svar: 3.660
men hun har det heldigvis bedre nu, min far har lige været derude i dag, men de ved ikke helt hvad der er galt, udover KOL selvfølgelig.
Måske jeg tager derud en tur i weekenden, men jeg ved det ikke helt, synes det er hårdt.
Jeg er nød til at passe praktikken, ellers smider de mig ud, fik jeg afvide i dag.
aug 2008
okt 2008
Følger: 33 Følgere: 34 Emner: 122 Svar: 4.432
aug 2008
Men hun har det "fint" nu, jeg håber bare at sygehuset beholder hende et stykke tid, eller der på en anden måde komme hjælp til hende ... jeg tror måske jeg besøger hende på Lørdag, men jeg er ikke helt sikker endnu.
Men tak for beskederne, jeg har været lidt i tvivl, om jeg har reageret "forkert" i denne situation mht. at gå hjem - sådan lyder det i hvert fald fra praktikstedets leder, som mener at jeg burde blive, og "bruge" dem i stedet.
Når ens kære er syge ...