{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Buksemodel med lange ben..
  • #1   29. jul 2011 miss sixty er den eneste model jeg (indtil videre) er faldet over, som har bukseben der matcher "for" lange ben smiley

Lee, Levis, Diesel m.m. er for korte til mig, ..måske ikke når man prøver og bærer dem før vask, men når de er vasket og tørret sidder de så den der bøvede cm. over ankelen.

Jeg er for øvrigt kun 1.74 cm. høj smiley

• #2   29. jul 2011 Jeg er selv 184cm og kender problemet. Jeg har handlet meget hos Esprit.dk som har fx jeans i længde 36" og der er flere modeller i den længde at vælge imellem. Ren luksus ;-). Desuden har de gratis retunering, så hvis du ikke kan passer bukserne, sender du dem blot retur igen og dine penge bliver sat retur på din konto igen få dage efter.

• #3   29. jul 2011 Armarni jeans er også super lange, jeg kan normalt ikke få nogen der er lange nok, her kan jeg have høje sko på smiley
    De er bare svære at finde, men har fundet en side på nettet hvor man kan købe dem, og så er de også til at betale smiley

Kommentér på:
Buksemodel med lange ben..

Annonce