{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
736 visninger | Oprettet:

hvilken mobil {{forumTopicSubject}}

nu har jeg to gange smadret skærmen på min iphone og det er jo ikke billigt at lave igen så har set mig om efter en ny men billig mobil og har fundet frem til LG GT540 og SE xperia x8 og har læst og læst og læst men er ikke blevet klogere på hvilken der er bedst så nu ville jeg høre jer kloge mennesker herinde om i kan hjælpe


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvilken mobil
Kommentér på:
hvilken mobil

Annonce