1.502 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

ligger i komatøs tilstand på min sofa ligger i komatøs tilstand på min sofa

og overvejer om jeg ikke bare skal blive her til på tirsdag.. 7 udtillinger på 10 dage er bare for meget - det har været sjove dage med masser af gæster i huset - snak og sjov og hygge på udstillingerne - en helt igennem fantastisk solskåldning - og en slanten pengebeholdning -- godt august er stille..

hvad har i brugt weekenden på

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 1.400 kr.
  • Opsætning af hylde og Pullop bar 900 kr.
  • Lapning af dæk hos mig 800 kr.
  • Spot på badeværelse 4.500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 700 kr.
  • Beslag til hylder der flyttes 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ligger i komatøs tilstand på min sofa
  • #1   31. jul 2011 Surprise ......

Jeg har været til Rally O lørdag og AG søndag , sådan ser alle mine weekender ud hvis der ikke kommer forstyrrende elementer ind smiley

Mine dovnedage ligger i hverdagen .......:-)

• #4   31. jul 2011 jeg klarede mig også igennem 3 dage i grenå - og de tre første dage i vejen -- men så var mit dankort også så rødglødende at jeg bare måtte bræpnde af -- fik to nye smarte halsbånd - 4 liner - 6 lorteposer - et maveibind - en ny trimme jakke - 3 pivdyr og en pose hønsefødder og det værste -- jeg købte et nyt udstillingstelt -- selvom jeg har et i forvejen -- (skammer mig meget) --- åhhhhh shit..

• #5   31. jul 2011 Hundemutter: ja, det er farligt at have dankortet med på udstilling:-)
    Bonnie, min ene maltesertæve, fik hvalpe fredag morgen, så jeg har mest siddet og gloet på disse 4 vidundere hele weekenden:-)

• #6   31. jul 2011 jeg har været til stort bryllup på dragsholm slot, og jeg er så trææææt jeg har sovet 2 gange idag, fik så heller ikke noget søvn igår.. men jeg er stadig opbrugt ved ikke helt hvad der kan få mig igang igen måske et dejligt langt bad og så ellers bare gå i koma i sengen hehe

• #7   1. aug 2011 alfisten - jeg købte det store eukanuba telt.. jeg har et super godt lille telt - hvor der oven i købet er bund i - men det er lige lille nok når jeg har gæster - og på de varme dage - vil jeg gerne der kan åbnes lidt mere op.

gik i seng ved 21 tiden - men er vågen lid nu - vil lige lure lidt net også op i seng igen.

• #8   1. aug 2011 ja de er sku noget peperet i prisen. jeg fik eukanubas det store telt. mener det koster 1600 kr - det er magen til dkk teltet. men jeg kan godt lide den pinke farve *lol*

jeg kunne strengt talt godt have klaret mig med mit lille telt. har virkelig været glad for det. specielt på de våde udstillinger fordi der er bund i med sider - så når de andre står og svapper i deres telte - så står jeg helt tørskoet - uden fugt i teltet. og jeg kan slå det op alene på 5 min - og gav 300 kr for det brugt. men i rigtig fin stand - det er ikke til at slide op

• Hugo R
    Hugo R Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 1 Svar: 1
    #9   24. sep 2012 Jeg har lige oplevet at være i komatøs tilstand. Genoplivning og drop. Jeg tænkte ikke èn tanke! Hvordan gjorde du? Desuden er det dyreplageri det du har gang i. Du skulle skamme. dig Hilsen Hugo

• #10   24. sep 2012 Hugo - hvad sker der for dig?????????

• #11   24. sep 2012 Man må jo have søgt på netop denne tråd for den er da forholdsvis gammel, så mon ikke Hugo har noget imod sidsel.
    Udstemme herfra.

• #12   24. sep 2012 Haha... Så er man da langt ude når man "stalker"...*lol*

• #13   25. sep 2012 fnis. hugo - ud fra din besked. som for resten ingen mening giver i denne sammenhæng - kan jeg ikke mene meget andet end at du ikke helt er vågnet op endnu.

• #14   25. sep 2012 hahaha fantastisk malplaceret kommentar at komme med !!!
    Det gav mig da et lille smil på læben !

Kommentér på:
ligger i komatøs tilstand på min sofa

Annonce