891 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Hjælp til email Hjælp til email

Håber der sidder nogle nørder herinde, der kan hjælpe:-) Siden i eftermiddags har min email rapporteret fejl og vil ikke modtage og sende post. Den siger:

"Der kan ikke sendes eller modtages meddelelser for kontoen Email (j.bendixen). Serveren har uventet afbrudt forbindelsen. Dette kan skyldes en fejl på serveren, netværksproblemer, eller at forbindelsen ikke har været brugt i længere tid.

Server: 'mail.telenor.dk'
Windows Live Mail Fejl-id: 0x800CCC0F
Protokol: POP3
Port: 110
Sikker (SSL): Nej
Socket-fejl: 10053"

Jeg kører med Windows Live Mail. Internettet fungerer fint, det er det jeg ikke kan forstå. Desværre havde Telenors kundeservice lukket, da jeg ringede. Det er ret træls, da jeg venter et par emails:-((

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til email
  • #1   2. aug 2011 min erfaringer med den slags fejl er at hvis du ikke har ændret noget, så vent lige og se om det virker senere...... har du mulighed for at gå ind på kontoen via webmail, webhotel... så prøv det.... hvis du plejer at kunne det og også bliver afvist der, så er problemet sandsynligvis ikke hos dig men hos udbyderen..... surt når man venter en mail smiley

• #2   3. aug 2011 Så virker det igen, Hurraaaa:-)

Kommentér på:
Hjælp til email

Annonce