{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
992 visninger | Oprettet:

Lyskeproblem {{forumTopicSubject}}

Igennem nogen tid har jeg haft fornemmelsen af at min trussekant snerrede i lysken når jeg sad på min stol på arbejdet. Har primært siddende arbejde. Det er kun i højre lyske og det er uanset hvilke trusser jeg har på (har forskellige slags).
Søndag morgen var jeg meget øm, havde en lille smule ondt. Det blev rigtig slemt synes jeg, da jeg skulle køre hjem fra Jylland. Hver eneste gang jeg skulle skifte gear, skifte stilling i sædet på bilen, gjorde det virkelig nas. Godt det var motorvej det meste af vejen og jeg har fartpilot i bilen.
Natten til søndag var også slem, jeg vågnede hver gang jeg skulle skifte stilling fordi det gjorde ondt. På et tidspunkt i løbet af natten tænkte jeg på om det kunne være en blodprop. Men der var ingen hævelse, varme eller rødme, så har slået den tanke hen igen.
Mandag gjorde det også ondt, også når jeg gik eller lavede skæve bevægelser. I dag tirsdag er det primært ømhed, ikke ondt, dvs. bedring.

Jeg er ret sikker på at det IKKE er mine trusser som snerre/strammer i højre lyske. Skulle da være underligt om alle slags skabte samme problem.
Men hvad kan det så være istedet for. Det er KUN i højre side.

Har skrevet mail til min læge om problemet, men har intet hørt endnu. Ville høre om nogen havde oplevet det samme, evt. havde forslag.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lyskeproblem
Kommentér på:
Lyskeproblem

Annonce