{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
321 visninger | Oprettet:

arj en forskrækkelse {{forumTopicSubject}}

vi fik i går, da vi skulle gå vores aftentur.
Vi bor i et af to huse der er går lige op til hinanden, det vil sige at vi deler have med naboen og det fungerer også normalt fint, da de plejer at tage hensyn til at vi skal ud med Aiko omkring den tid og vi respekterer så at de slipper deres 3 hunde ud om aftenen.

Nå men i går skulle vi lige have overstået vores aftentur, men til at starte med når vi ikke så langt, for naboen er på vej ud af døren og vupti sidder den gamle schæfer lige i flæsket på Aiko..
Aiko forsvarer sig selvfølgelig, for der er ingen der skal komme her og spille op, men der er heldigvis ikke nogen af hundene der kommer til skade.

Men i et desperat forsøg på at få de to drenge skilt ad, har naboen hentet et kosteskaft og slår sin egen hund lige over ryggen, hunden slipper straks Aiko som blev forskrækket og får genet sin hund indendørs.

Han undskylder mange gange for at hans hund farede i hovedet på Aiko og jeg prøver at fortælle ham at det er helt i orden, men om han ikke skulle se om der var sket hans egen hund noget...nej det skulle han ikke, for så kunne den bare lære det...
Jeg blev ærlig talt helt harm...et er hans hund farer i hovedet på Aiko, det er hvad der sker, når man har 3 hanhunde på samme grund, men at han ikke engang kigger om der er sket noget med hans egen hund, bliver jeg sku sur over....

Ved godt at det er et langt indlæg, men ihhhh det skulle bare ud....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  arj en forskrækkelse
Kommentér på:
arj en forskrækkelse

Annonce