Crazy Hamster {{forumTopicSubject}}
Som nogle ved fandt jeg et hamster nede i vaskekælderen for et stykke tid siden .. havde købt nyt bur og det hele til den, så en dag skulle jeg vise hamsteret til min bror's lillebrødre, tager så buret op og sidder og kalder på den, men der bare ingen reaktion. bliver så lidt bange og tager alting ud af buret og den eer bar VÆK !!, buret var helt lukket det var helt nyt så der var ikk hul i det eller noget . dne var for stor til at komme igennem revnerne så det ku den ik. fatter det stadig ikk til den her dag hvordan den kom ud. nå men vi ledte og ledte hele lejligheden igennem og ku ikk finde den. 3 dage efter sidder vi i stuen og kan høre noget der larmer inde fra skabet under vasken. ja gæt hvad. så sidder mit hamster fandeme derinde ligså fint.. wtf ? så har den været gemt i sådan et hul der er blevet lavet fra de folk der boede her før, der havde opvaskemaskine herinde. så har den været derinde hele tiden.. utroligt den har overlevet så længe uden mad og vand..
nå, den kom ind og fik mad og vand og det hele, vi havde brødrene der stadig hos os, og en dag har de åbenbart legede med den og glemte at lukke lemmet til den.. så guess what. ja så var den sku ude igen. den her gang tænkt vi os at den gemte sig derinde i hullet men det så langt og vi kan ikk se helt igennem det. prøved og lægge lækkert mad ud til den men den kom ikk. havde faktisk regnet med den var død, men havde holdt lemmet åbnet til buret som står klig ved siden af hvis det nu var den kom. så igen sidder vi stille og roligt og ser tv ,da zeus (hunden) begynder og kig nede i buret . så kigger vi så sidder den fandeme nede i buret og spiser. det er over 6 dage siden vi så den sidst !!!!!!!!! hvad fanden sker der hamsteret, det jo total sygt
sorry liidt laaangt haha
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 257 Hunde: 3 Emner: 426 Svar: 10.536
mar 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 662
haha skal fandeme holde øje med den fra nu af !
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 257 Hunde: 3 Emner: 426 Svar: 10.536
mar 2010
sep 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 7 Svar: 1.854
mar 2010
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 1 Svar: 4.326
jul 2006
Følger: 35 Følgere: 974 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 244 Svar: 9.460