1.465 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Brokketråd (Tvillingevogne) Brokketråd (Tvillingevogne)

IHH hvor synes jeg altså det er belastende at der er SÅ lille et udvalg når det kommer til tvillingevogne..

Og hvorfor skal de alle sammen være med det gamle bremsesystem, når faktum nu er at skulle x'en ønske at være med i det hele lige pludselig, så KAN han ikke låse dem på den måde..
Plus det altså bare ikke er særlig kønt *GG*

Ja jeg er frustreret og det må jeg gerne være..
BASTA! *GG*

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.
  • Fjernelse af grene og vedbend 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brokketråd (Tvillingevogne)
  • #1   8. aug 2011 Hvor det er sådan en bøjle der skal hives ned mod jorden

• #2   8. aug 2011 Nej ikke på alm vogne smiley Der er på i hvert fald EmmalJunga's vogne lavet et super smart bremsesystem smiley

Hvor det er en stor bred "knap" man bare lige henholdsvis trykker ned eller op som så bremser vognen smiley

• #4   8. aug 2011 Krumme..
    LOL kan sgu godt være jeg bare skal få specielbygget en vogn *GG*
    Den skal jo kunne holde til lidt af hvert med udstillinger, lange gåture osv *G*

Tusind tak smiley
    Jeg er stadig selv langt om længe ved at fatte at der faktisk er to, og at jeg i slutningen af året blir tvillingemor..
    Men det har godt nok også taget tid, før nyheden blev slugt *G*

• #5   8. aug 2011 Maria..
    LOL så langt liggemål findes de trods alt ikke på *GGG*

• #6   8. aug 2011 Du bruger da bare en masse masse penge og får speciallavet en FULDSTÆNDIG efter dine ønsker.. Kan vel ikke koste mere end 50.000 kr??

Men iiih, jeg glæder mig!! Totalt åndet at jeg har siddet og gloet tvillingevogne hele morgenen.. Hahaha!

• #8   8. aug 2011 Jeg synes bare det er smart!

Så smider vi bare alle tre unger derned, når vi er på udstilling!.. Så behøver jeg ikke slæbe en vogn med hjemmefra smiley hahaha!

• #9   8. aug 2011 Anja..
    Det er da det jeg gør.. Sølle 50000 er jo ingen penge, når man tænker på hvor "billigt" det ellers blir :-s *GG*

Og ehmm så det da ikke Zoom vognen jeg skal købe, for der er kun to enkelte lifte jo *GG*

Krumme..
    Det jo det, der skal fandme da være stil over slæden altså smiley

Altså vil sige at meget at min "ro" er kommet af at jeg har Anja, Freja og Kenneth der siger jeg bare ringer NÅR som helst hvis det virkelig brænder på, så skal de nok komme og lige hygge om de små mens jeg prøver at få noget mad *GG*

Men helt rolig tror jeg sgu ikke jeg når at opnå *GG* Det altså dobbelt op af alt smiley Det bare.. Voldsomt *G*

• #10   8. aug 2011 Henriette,
    kan man ikke få en tvillingevogn hvor der liiige kan smides et til sæde på? kunne satme være genialt! huhu!..

Og når du siger "hygge om" mener du at jeg kan sidde med tre skrigende unger mens du får noget at spise?

• #11   8. aug 2011 Karen,
    jeg har ikke noget liv, så jeg har siddet og kigget tvillingevogne hele morgenen.
    Og jeg har kun fundet rigtige barnevogne fra 3 forskellige producenter, og kun 4 eller 5 varianter i alt, så det tror jeg ikke kan lade sig gøre desværre :S

• #12   8. aug 2011 Karen..
    Problemet er at så mange tvillingevogne laves der slet ikke, så ender nok med at jeg må bøje mig og få en kombivogn smiley

Winnie..
    Den må jeg lige prøve at google efter:)

Anja..
    Jo det fandt vi jo så lige ud af.. Det kan der på den der smarte ABC vogn smiley

Og ja? Selvfølgelig da smiley

• #13   8. aug 2011 Kærestens søster har lige fået tvillinger. De købte deres vogn i babysam. Den har sådan en håndbremse ting - er det sådan en du mener?

• #14   8. aug 2011 Anja..
    Nej er det ikke smiley

Systemet jeg snakker om kan ses her..
    http://www.emmaljunga.com/dk/Barnevogn/Vaelg_din_Emmaljunga_vogn/Big_Star_UniQ-556.html

Der er den sorte "knap" i midten alt hvad man betjener for at låse og låse op smiley Men tror jeg må sande det desværre bare ikke laves så smart til tvillingevogne..

• #15   8. aug 2011 Winnie..
    Det på linket er da blot en klapvogn?
    Det jeg leder efter er en rigtig barnevogn til tvillinger smiley
    Men må sande at de ikke findes med det smarte system fra EmmalJunga..

Men tror måske jeg har fundet VOGNEN, godt nok en kombi som jeg helst ikke ville ha.. Men den er SUPER smart!

• #16   8. aug 2011 Hej.
    Vi købte en emmaljunga twin nitro til vores. Den sov de i til de var lidt over et halvt år. Vi brugte ikke lifte men de lå i voksiposer, hvilket gav lidt mere plads.
    Derefter kom de i hver deres barnevogn - en billig sag som senere blev brugt i dagplejen. Nitroen blev solgt og vi har nu en babyjogger City select med ekstra sæde som klapvogn - den er genial! Smal, let kørt og ungerne har begge udsyn i modsætning til andre tvillingevogne. Som bonus fyldet den som en enkelt klapvogn...

Vores erfaring er, at ungerne sover bedre hver for sig! Diverse tvillingevogne bliver hurtigt for små og de kan genere hinanden. En kombivogn fungerer ikke optimalt som klapvogn, da de simpelthen sidder for dårligt. Samtidig er den bred og svær at komme rundt med i forretninger trods svinghjul.

Dette er blot vores erfaringer smiley

• #17   8. aug 2011 K K
    Tusind tak for dine erfaringer smiley
    Jeg har kigget på Twin nitroen men synes bare ikke de lifte man kan få til den virker særlig optimalt..

Til gengæld har jeg fundet en rigtig god kombivogn som IKKE er bred, og som ser rigtig fornuftig ud mht hvordan de sidder i klapvognsdelen smiley
    Plus at der kan købes autostole til den, så de små indkøbsture kan klares på en nem måde smiley

Det er den her...
    (link fjernet)

• #18   8. aug 2011 Snildt. To barnevogne+gaffetape= tvillingevogn med de rigtige bremser- og endda to af dem

• #19   8. aug 2011 Julie P..
    LOL

Winnie...
    Nej ikke endnu, men skal bestemt ud og kigge og rode og gøre ved smiley
    Lige nu virker den som det bedste alternativ når jeg ikke kan få det som jeg gerne vil ha smiley

• #20   8. aug 2011 Jeg brugte heller ikke lifte men voksiposer...

• #21   8. aug 2011 K K
    Jeg har det bare bedst med at de ligger i en lift smiley

Winnie..
    Det skal jeg nok smiley

Kommentér på:
Brokketråd (Tvillingevogne)

Annonce