1.286 visninger
|
Oprettet:
Hjælp. Ruffwear web master Harness sele {{forumTopicSubject}}
Jeg er meget sikker på at jeg har set selen i en lys grøn men nu har jeg ledt og ledt igen men kan bare ikke finde den.
Nogen der kan hjælpe?
I plejer jo at have svar på alt ;o)
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.705
Mener også jeg har set den i anden farve for år tilbage, men kan have forvekslet den med andet af deres produkter.
Her kan du se deres sortiment
http://www.ruffwear.com/dog_harnesses
sep 2008
Følger: 18 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 43 Svar: 644
Man vil ikke kunne se selen og jeg vil ikke kunne finde håndtaget ;o)
Ihhhhh jeg vil ha den i grøn...
jul 2006
Følger: 35 Følgere: 974 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 244 Svar: 9.460
sep 2008
Følger: 18 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 43 Svar: 644
Men så er der vel ingen vej udenom... At beslutte sig til om han skal have en rød ( hanhund. Samme farve som min tæve. Som man kan se på ham) eller sort som man vil have svært ved at se.
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 41 Hunde: 7 Emner: 99 Svar: 1.580
siden er de kommet i en ny model..... men stadig kun i rød (med lidt gråt) og sort (med lidt gråt).... Jeg har en til hver hund nu, jeg ville gerne havde haft en af de nye i rød, men i de danske webbutikker har jeg kun kunnet finde i xxs , s og opad ... mine hunde passer xs... (har en til hvalpen i xxs, men den vokser han jo ud af snart) så jeg endte med at finde en i gammel model(xs) på et ophørsudsalg... så jeg har ikke behov for flere..... altså før de kommer i nye farver.... så kunne det da godt være......
Modellen med tasker på var i rød og blå... sidst jeg kiggede (gammel model) , der er sandsynligvis også kommet nye modeller der, men jeg har ikke set på om der er kommet nye farver der.
feb 2006
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 55 Svar: 421
(link fjernet)
Hjælp. Ruffwear web master Harness sele