{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
366 visninger | Oprettet:

er jeg bondekone uddannet nu?:-) {{forumTopicSubject}}

Har alle dage boet i byen, men mine bedsteforældre boede på landet. elskede at være på ferie der, altid noget at lave. og har altid vidst jeg ville bo på et nedlagt landbrug, lidt ude for byen. og det gør jeg så nu:-) sidder lige og er mega fasineret af en majetærsker uden for vinduet og synes ikke man kan få bedre udsigt end ud over så flot et landskab, udsigt til vandet er so last year for mig:-) mon jeg er ved at have bestået bondekone eksamen:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjern opvaskemaskine or reparationer 2.600 kr.
  • Har to vægge i et badeværelse der skal pudses op cirka 6 m² det er i et hjørne 3.200 kr.
  • Jeg har mistet min nøgle til min cykel og skal have låsen op. 250 kr.
  • Køkkenlåge 600 kr.
  • tilstoppet toiletafløb 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er jeg bondekone uddannet nu?:-)
  • #2   12. aug 2011 JA, du er en god solid bondekone nu....det er man når man har mejetærskerudsigt og mindste 200 m til nærmeste nabo ;-)))

• #3   12. aug 2011 Ha ha ha det er du først når du begynder at slå på ting der ikke virker.
    Min familie er ”fra landet” og da min søster fik ny fyr ”fra byen” kunne han simpelthen ikke komme sig over at første reaktion på ting der ikke virker er at slå – fjernsyn – bil – støvsuger det hele får lige et dask før man kigger mere seriøst på det…
    Da han så kørte bilen til den lokale mekaniker der også slog på radioen der ikke virkede, så gik han helt i baglås smiley Det var jo ikke kun noget man gjorde i vores familie – det var en hel epidemi her på landet smiley

• #4   12. aug 2011 haha:-) Jeg har fundet manden i mit liv:-) Han er dog uddannet murer og arbejder også som murer. men han elsker også landbrug, bare ikke som fast arbejde. men i de stressede tider, så som høst, arbejder han også for en landmand, han er ude og køre majetærsker lige nu faktsik, ville gerne med, men den står på aftenvagt:-/ vi har Balder og en kanin, vi har stald og en lille mark. og kæresten vil gerne have 2 køer, bare for hyggens skyld. Så jeg er ved at være der hehe:-)

Kommentér på:
er jeg bondekone uddannet nu?:-)

Annonce