{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
913 visninger | Oprettet:

politi og frustration {{forumTopicSubject}}

Så fik jeg prøvet det... At ringe 112... Er lige på vej ud med hunden, da overboen banker på og ser helt forvirret ud, og spørger om jeg også har set de mænd, der render rundt ved naboen med lommelygter... Øhhh, nej. - men hun mente, at hun ville sikre sig, at det var et indbrud, før hun ringede til politiet - men hun var lidt i chok, fordi der er sket så meget lort de sidste par måneder med indbrud og tyverier - så kæresten og jeg ringer 112... Politiet kommer - og løber igennem min lejlighed og er forvirrede - De løber rundt udenfor, og konstaterer også, at der HAR været indbrud - og de afhører så bagefter naboerne og os

Lige nu sidder jeg og er lidt ør i hovedet, men også ret frustreret over, at politiet ikke lytter til os! - Der bliver givet signalementer og alt det nødvendige, men de er absolut ikke lydhøre overfor hvem vi tror kan have noget med det at gøre... Jeg ved godt de selvfølgelig skal have løst denne sag, men det er SÅ tydeligt!

De ting, der er blevet stjålet, har andre naboer (vi er 3, der på skift har set noget) efterfølgende set blive læsset ind i en grøn bil... Nogle har vi også "fundet" hos ham, der har stjålet det - og det drejer sig mest af alt om små ting, som mine planter, et par kasser øl fra skuret, noget haveudstyr, kattegrus, og reb.... - Sidst så vi én af dem vi mistænker komme slæbende med PRÆCIS det fiskeudstyr, som mine naboer havde fået stjålet, efter de havde fået knust en rude i deres bil. - Så vidt jeg kan se, er der også indenfor de sidste par uger blevet knust mange bilruder ned af gaden (der ligger glas om morgenen) - Ham den anden er pusher, og bor i samme ejendom som mig... De har DESUDEN direkte udsyn til det hus, hvor indbruddet lige blev begået... Kan det være mere åbenlyst? - Håber sgu de undersøger det, selvom de ikke lod til at ville høre på os...

-Havde lige behov for at "ventilere" og brokke mig lidt... - og skal også snart sove, for skal møde kl. 8 i morgen, men har det lidt dårligt over det der er sket, og er lidt rådvild....

-undskyld den lange tråd!

-Bare lige for at gøre tråden lidt hunde-orienteret, nu det her er Hundegalleri:-) - så var Trøffel ved at æde politimanden, men tænker det er en naturlig reaktion, når en fremmed mand kommer brasende ind i lejligheden, og løber forvirret igennem:-/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  politi og frustration
  • #1   16. aug 2011 ring 114 næste gang - ikke 112.
    Men ja politiet har desværre ikke mange ressourcer længere


  • #2   16. aug 2011 Sørgeligt at folk ikke kan/vil kende forskel på DIT og MIT... øv

  • #3   16. aug 2011 Hvorfor ringe 114? - Indbruddet var i gang, da vi ringede!

  • #4   16. aug 2011 114 er til politiet og kriminalitet, 112 er til ulykker..

  • #5   16. aug 2011 hov..
    Men lidt af en oplevelse i har haft..


  • #6   16. aug 2011 Øv du har ret , det er en forfærdelig oplevelse, og det er så surt at folk ikke kender forskel på dit og mit mere, tyvene bliver jo desv.værre og værre, stjæler de en bil så brænder de den af så deres DNA er væk hvor de før i tiden bare forlod bilen når den løb tør for benzin, de tænker ikke oiver at vi "fattige/pensionister/lavtlønnede" ikkke har råd til kasko forsikringer på bilerne, så når ens bil blir brændt så skal man skaffe penge til en anden helt uden hjælp fra forsikringsselskabet, det samme gælder ens indbo, mange har ikke råd til indbo`s forsikringen, så får man ryddet sit hjem så skal man skaffe penge til alt det stjålne+det der er blevet ødelagt.
    Ang.det at hunden vil angribe politimanden er ret typisk da de færreste hunde kan li folk i uniformer med mindre de er vokset op i et hjem hvor far dagligt går i uniform,, sådan har de fleste af mine større hunde også været især min schæfer ;o) sjovt nok.

    Det gør mig oprigtigt ondt for dig/jer, jeg håber at i ikke kommer til at opleve sådan en omgang igen. Trøsteknus.


  • #7   16. aug 2011 Jeg har prøvet at ringe 114 engang...
    Der gik så lang tid hvor jeg bare var på "hold" at jeg til sidst ringede direkte til landbetjenten.. Og SÅ skete der noget !


Kommentér på:
politi og frustration

Annonce