{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.232 visninger | Oprettet:

Har du også en pinlig historie? Eller en sjov? {{forumTopicSubject}}

*fnis* Sidder her og mindes gamle dage (ja tiden inden de første grå hår, inden jeg blev voksen nok til at vide at tequila og struh rom IKKE er en drink, men bare svineri *GG*)

Stedet er Søndersø... En guds forladt by på nordfyn, det fedeste der er når bussen kører igennem - og så halfesterne!!

Åh jeg husker dem som var det igår (med lidt kvalme...) !

Musikken var høj, jeg var uovertruffen smart med plateausko, tuperet hår og 5 kg glimmer fordelt MEGET smagfuldt på hele korpus - jeg var smuk som solen... og skamdrukken som en sømand på land!

Nok er jeg lidt klejn i det.. 159 høj og 50 kg - men som alle andre er jeg både supermand og ninja by choice når jeg får lidt for meget indenbors.. Og den aften var jeg også lidt Jesus... for en kort tid i hvert fald!

Forklaring følger..

Hallen i Søndersø har forvoksede trappetrin som tilskuerplads - altså til når hallenm blev brugt til svedige unge mennesker i sportsige udfoldelser; til halknaldet var der sat rådne stole op på rad og række.

Jeg var trumlet helt op i toppen.. Dansede YNDEFULDT til de blide toner af 90érnes pop - og syntes i min fornøjede tilstand at stolene under mig så ud til at være sådan helt bløde, svømmende og indbydende.. Så jeg blev Jesus; jeg kunne og ville gå på stoleryggene ned på dansegulvet, hvor jeg ville lande som en svane på vand og vise mine kuule dansetrin frem !

Om det var stolene, min balanceevne eller de 2½ kg tunge buffolosko må kun guderne vide sig sikre på, men jeg faldt... Og faldt tungt!

.. og så er der lige det med stolene, de sad jo ikke fast på den skide forvoksede trappe - og de faldt som dominobrikker sammen med mig... ud på dansegulvet... ind i anlæg og højtalere.... musikken gik... i hele hallen hørtes kun mit fald, stolenes diskrete suk da de bragede ind i den dansene flok (som var blevet til måbende tåber på et splitsekund, ikke EN greb mig!!)..

Og så lå jeg så der... pigen uden venner der måtte lege kluddermor med stole i stedet for venner.. Jeg havde ondt overalt, en flænge på knæet og var ude af stand til selv at vikle mig ud af den bunke rådne møbler der for få øjeblikke virkede så bløde og gummiagtige, men nu var fulde af koldt metal og træsæder med splintrer..

Jeg ødelagde festen.. for jeg ødelagde anlægget.. Men i Søndersø tager man ikke sådan noget så højtideligt, de var klar til den næste fest, og jeg blev budt velkommen - dog havde jeg helt selv konkluderet at tequila og stroh rom nok IKKE skulle indtages i de mængder..

Jeg tror jeg blev lidt voksen den dag ; )



Nå... Har i en morsom eller pinlig historie? Jeg ved i har, vær ikke så generte =D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har du også en pinlig historie? Eller en sjov?
  • #2   23. aug 2011 Hahahahahaha =D

    Ej - AV! Jeg kunne da nøjes med lidt jod på knæet og en trøstebajer med gutterne i cykelskuret *GG*


  • #3   23. aug 2011 *LOOOOOL*

    skide være med hvor lange de er, jeg kan sagtens grine af jer alligevel ; )

    Jeg faldt engang ud af bussen... mens jeg var ædru... flot klaret Erik!


  • #4   23. aug 2011 LOOOOOOOOOL !!!! Jeg kan lige se det for mig. Fedt fortalt smiley

    Jo jo, jeg har da nok lavet mange bummerter, dumme, pinlige og fjollede ting gennem tiden, men kan ikke liiiige komme på en historie nu. Måske dukker der noget op :o)


  • #5   23. aug 2011 Nå jo, Jeg ved ikke hvor sjovt det er, men JEG syntes det var frygtelig pinligt:

    Jeg skulle til at tage kørerkort til MC og kom ned til en anden kørerlærer end der hvor jeg tog teori. Havde været på manøvrebane og det gik fint, og så kom jeg ned til den hersens kørerlærer nede i en baggård inde midt i Århus. Jeg satte mig op på kværnen, med en tå nede på den ene side, satte dyret i gear og kørte ud til vejen, satte samme tå i fortovet indtil der blev fri bane og kørte frem. Skulle så holde og dreje til venstre i næste kryds, men så kunne jeg pludselig ikke nå jorden med fødderne, så jeg holdt stille og væltede ligeså fint ude midt i krydset! ;-o
    Kørerlæreren sprang ud af bilen, rejste kværnen op, og så blev vi enige om at jeg nok skulle finde en anden kørerlærer, der havde en lidt mindre motorcykel *GG*


  • #6   23. aug 2011 hahahahahaha Rikke !!! Jeg sidder seriøst og griner højt nu =D

    Kan sagtens fornemme hvor ekstremt pinligt det må være!!

    Har oplevet noget lignende - altså ikke mig selv, men jeg var vidne... og jeg skreg af grin ; )

    Det var faktisk også i SuperBest... dog lige uden for.... Forbandede butik *GG*

    Nåmen det er min venindes kæreste der var den sjove her..

    Vi er på vej ind.. lige udenfor er der boder med klamme nisser og grimme dekorationer - julen er på vej og sneen ligger smukt.. og glat!
    Han glider, forsøger i hvad der virker som evigheder - og ligner noget fra en tegnefilm - at få balancen.. indser han ikke klarer den, griber efter et skilt - redder den.. i ½ sekund, så klapper skiltet sammen og han faldet tungt med skiltet over sig..

    .. og så grinede jeg - som den ENESTE på trods af der stod en milliard mennesker og så nøjagtigt det samme!! Jeg er den eneste i bogense med humor!


  • #7   23. aug 2011 Rikke - Du kan sagsøge butikken hvis du kom til skade, derfor spurgte han 700 gange smiley


    Jeg har rigeligt med pinlige historier... meeeen lad dem blive i glemmebogen smiley


  • #8   23. aug 2011 Hahaaaaaaaaa - for fanden Rikke, du er lige til en pin-up for chicks gone wild ; )
    - Du har da givet de indsatte lidt at se på - både før, under og efter din mudderdans *fnis*

    Miemiv - avav.. men *fniiiiis* .. det er nok sjovere at læse om end det var at opleve det ; )


  • #9   23. aug 2011 Fede historier *GGGG* Dejligt at man ikke er den eneste, der kan bive til grin ;o)

    Rikke: For pokker da, du reddede da lige dagen for en masse fanger *LOL*


  • #10   23. aug 2011 ... og så var der dengang jeg gik ind i det samme stillads 3 gange i træk.. i ædru tilstand... Men nej, jeg KUNNE ikke se det, solen var på vej ned og jeg er så åbenbart solnedgangsblind ; )

    En ældre herre kom over, tog mig under armen og førte mig rundt om det lille diskrete stillads mens han sagde "du har vist fået mere end rigeligt unge dame".. Jeg sagde bare tak og indrømmede IKKE at jeg var pinligt ædru *LOL*


  • #11   23. aug 2011 Nina : Jeg slog mig heldigvis ikke, men var ultra flov! Idag kan jeg så kun grine af det.

    Det er ikke nemt at være en smølf på 160 cm med korte ben. Det samme var lige ved at ske, engang jeg var ude for at købe mc, men min daværende kæreste nåede at gribe kværnen inden, og så fik jeg den sænket inden den blev min smiley


  • #13   23. aug 2011 Og engang til agilitykonkurrence med Tenna.. Jeg havde jo naturligvis bukser med vidde i, det var 90érne, så bukserne var nok 1 meter i omkreda... og lidt for lange i benene..

    Men jeg var smart, åååhhh så smert!

    Vi løber 1. runde - fejlfrit... bukserne blev dog temmelig våde.

    Runde 2.. jeg når de første 3 af 14 forhindringer - og så vikler bukserne sig om benene og jeg falder lige midt på banen!
    - Køteren løber runden fejlfrit, gennem slut-pælene... og rundt banen, slutter pænt på plads ved sin fører... der var for pinligt berørt til at kunne rejse sig *GGGG*


  • #14   23. aug 2011 Nina : Hahaha... nej du behøver vist ikke alkohol mere..... ;-D


    Der var også engang jeg var på skiferie i Norge sammen med en hel flok venner. Vi var så kommet et lille stykke ned af løjpen, da jeg bare blev nødt til at aftræde på naturens vejne. Stavrede ind imellem nogle træer, hev bukserne ned og satte mig på hug for at tisse - MED SKIENE PÅ, selvfølgelig - og pludselig mærker jeg at skiene ligeså stille begynder at glide........D'OH dumme Miv!!!
    Så står jeg der halvvejs ude på løjpen med bukserne nede om knæene og fumler med både skistave, vanter og bukser. Tror I lige jeg så dum ud?.........


  • #15   23. aug 2011 Hahahahaha Kira =D Og ja, jeg kender den med at læse sms med 1 sammenknebet øje, for det bliver man jo faktisk ædru af!! ; )

    Jeg faldt engang ind gennem en hæk da vi traskede til halfest... Vi vår jo i stabilt trav, pludselig vender verden, jeg bliver stukket i og prikket til og *KNALD*, så slår jeg hovedet... da jeg kigger rundt kan jeg kun se et fremmed hus og bliver i min brannert SÅ ulykkelig over at være væk at jeg stortuder hjælpeløst - jeg er jo endt i en helt anden dimension !!

    Mine kammerarter drejer om hækken 2 meter længere fremme og spørger om jeg skal med videre... og det skal jeg da... men mascara ned af kinderne og det hele ; )


  • #16   23. aug 2011 hahahaha Beanmor... ååhhh den alkohol.... gad vide hvorfor jeg aldrig drikker mere????

  • #17   23. aug 2011 Ej Rikke, det er næsten skræmmende så meget vi ligner hinanden!


    Jeg var styrtet med hesten.. den landede på mit knæ = AV for HELVEDE !!

    Krykker i 6 uger, ned på sygehuset og aflevere.. Faldt så ned af trappen på vej ud og måtte gå med krykker hjem igen *LOL*


  • #19   23. aug 2011 hahahahaah Rikke !! hvor er det bare morsomt !!! Kan lige se det for mig =D

  • #20   23. aug 2011 Jeg sidder bare her og klukker af grin *GGG* Hvor er I sjove smiley

    Ja, den alkohol har sgu været skyld i meget......


  • #21   23. aug 2011 Åååhh de kære dyr =D

    Min kat - som nu er en gaaaaammel mis - var til stor beundring for mine kammerarter da jeg var 18, havde eget palæ på 28 m2 OG et kæledyr..

    Vi sidder så i den store stue ( /soveværelse/køkken) og gloede på missen der vaskede tæer og lavede yoga..

    Min kammerart siger "de er bare så yndefulde sådan nogle katte" hvorpå hun som på stikord forsøger at hoppe gennem en glashylde for at komme på kommoden.. Hun brager lige op i den, slår en koldbøtte og .. vasker så igen tæer som om det var med vilje..

    Der er stille lidt.. så siger han ".. eller de fleste af dem er..."

    *GG*


  • #25   23. aug 2011 Åååhhh nej... ikke mind mig om historier med cykler!!

    Jeg kan knapt holde balancen på mine egne ben... Så at forsøge sig med et sæt hjul og en promille på 6000 kan jo aldrig gå godt!

    Jeg væltede ikke en eneste gang, men jeg kunne ikke dreje... Så hver gang jeg SKULLE dreje måtte jeg køre ind i noget (jeg kunne jo heller ikke bremse), stå af cyklen for at løfte den på rette kurs, kravle op og køre lige ud indtil jeg skulle dreje..

    Og værre var at min kammerart (jeg havde ingen veninder åbenbart, alle mine minder er om drenge *GG*) var på gåben og kom hurtigere hjem af samme rute som jeg *GGGG*


  • #27   23. aug 2011 .. man kan da alle få brug for en lur Kira ! ; )

  • #28   23. aug 2011 Kira : Den kat ville jeg godt have set glide ned ad vinduet *GGG*

    Nina : He he.. nej det er bestemt ikke alle katte der er yndefulde.

    Jeg havde engang en fed fladnæset perserkat, der faldt ned af en kommode (70-80 cm højde) - og besvimede! :o)


  • #29   23. aug 2011 Ha ha ha Rikke, Nej du behøver vist ikke alkohol for at være lidt klodset *GGG*

  • #30   23. aug 2011 I en brandert på landet havde jeg den mest pinlige aften i mands minde... Åååhhh !!

    Jeg var pattestiv! Og ude og gå.. vralte... møder så en ældre mand med stok og bliver panisk angst (fordi.....?) og flygter LANGT væk.. Pludselig får jeg voldsomt stød i mit ben.. Det hænger fast i et elhegn.. jeg kæmper mig fri kun for at blive angrebet af en BJØRN (læs ko), jeg hyler op om bjørne, falder over hegnet igen.. lander i en grøft hvor jeg desperart prøver at finde ud af hvor jeg mon befinder mig.... Med hele festen stående på den anden side af vejen og skraldgrine... Jeg havde bevæget mig ialt 10 meter fra festen... Flot!


  • #31   23. aug 2011 nåh ja, på vej hjem på cykler kører vi 3 veninder på stribe.. jeg kører forest, bliver overhalet af en knallert der på en eller anden måde uden min indblanding kører i grøften..

    Jeg flår så mine 2 veninder i modsatte grøft mens jeg råber "PAS PÅ; DEN EKSPLODERER!!!!"


  • #32   23. aug 2011 .. Og jeg gider egentlig slet slet ikke, men jeg må hellere fedte i seng, skal tidligt op imorgen =/



    Men keep ém comming, det er den sjoveste tråd længe =D


  • #33   23. aug 2011 Jaja Rikke.. Jeg drikker aldrig (mere), jeg fik vist hvad jeg skulle have som ung voksen *GGG*

  • #36   23. aug 2011 Nina: God nat og sov godt. Genial tråd du fik startet her :-)))

  • #37   23. aug 2011 Hahahahha smiley

  • #38   23. aug 2011 LOL..

    I vinters var der jo en del sne, og det skaber jo vand når det bliver slæbt med ind. Jeg havde ikke været på mit nye job andet end 3-4 mdr. Vi havde virkelig tralvt, jeg har altid ballerina sko på da jeg arbejder bedst i disse og butikken har fliser som gulve.

    Jeg skulle hente noget på lageret ude bagved og da der var mange kunder ville jeg lige sætte tempoet lidt op så jeg går frisk rundt om hjørnet.
    Ja man kan vel se det for sig for jeg glider i svinget og lander på røven, kunderne både grine og var meget bekrymeret. Jeg var selv flad af grin.
    Resten af dagen gik jeg i normalt tempo for havde et mega blåt mærke på måsen efter det stunt.


  • #39   23. aug 2011 Sikke nogle sjove historier smiley
    Jeg arbejdede engang på en fin restaurant, hvor jeg en af mine første dage faldte. Jeg havde taget 3 meget store brunch tallerkner, som jeg skulle ud med i opvasken. Lige da jeg kommer ud med dem, glider jeg i noget. Her taber jeg de 3 store tallerkner direkte ned på mig fyldt med resterne! Tallerknerne går i stykker, jeg havde mad over alt. Jeg kan virkelig mærke mine lår gør ondt efter dette fald. Da min vagt slutter et par timer senere, og jeg kommer ud for at skifte tøj, ser jeg mine lår og arme er blevet helt gul/blå. Jeg måtte så lige være sygmeldt et par dage inden jeg kunne bevæge mig igen. Synes det var ret flovt da jeg kom på arbejde igen.


  • #40   23. aug 2011 kennel house: stortuder af grin.... heheheheeee.....

  • #41   23. aug 2011 Hold da op nogle sjove historier smiley hihihi
    Her er en af mine:

    Jeg var en gang på ski ferie i Norge med min daværende tiende klasse.
    Vi havde fået nogle rigtig lækre hytter vi skulle bo i, men men man måtte selvfølgelig ikke ryge inden i hytterne.
    Så de andre rygere og jeg måtte udenfor hvor alt sne var trådt fladt og var blevet til is.
    Episoden er som følger,
    Jeg står uden foran soværelses vinduet med min smøg i munden og min veninde sidder på et bord indenfor ved vinduet så vi kunne sludre samtidig.
    Hun snakker derud af og jeg mærker at jeg skal nyse, og kan ikke nå at stoppe det.
    Atjuuu...smøgen fløj næsten ind af vinduet og jeg står på røv og albuer.. alt i mens jeg kan høre veninden der bare fortsætter snakken..efter hvad der virkede som en evighed( nok nærmere et halvt minut) hører jeg så veninde sige: "Ej Jenni, du kan fandme ikke være bekendt bare at forsvinde midt i vores snak"
    Hvorpå hun lænder sig ud af vinduet for at finde mig, liggende som en anden skildpadde og ikke være i stand til at komme op.
    Hun stor griner så bare af mig og siger; "jeg sagde jo at rygning var farligt smiley "

    Vi griner stadig af episoden den dag i dag smiley


  • #42   23. aug 2011 LOOOOOL....Hvor er I gode :o)

    Jenni: Rigtig fed reaktion af din veninde, at du sådan bare forsvinder *GGG*


    Jeg har forresten en bommert mere fra en skiferie i Norge:

    Vi boede i hytte med sauna, og så fik jeg den ide, at jeg skulle gøre som rigtige nordmænd og tage en tur i sneen, efter at have siddet og svedt i saunaen. Jeg havde kun trusser på, sprang i fuld fart ud ad døren og kastede mig på maven ude i en kæmpe snedrive og trillede rundt. Det jeg så IKKE lige havde bemærket var, at der i aftenens løb var faldet isslag, så jeg endte med at være knald rød over hele kroppen og fuld af rifter smiley - Og ikke nok med det, så skyndte jeg mig ind i saunaen, hvor jeg stillede mig tæt op ad ovnen - FOR tæt! - med det resultat at jeg fik et fint stort brændemærke på den ene r*vbalde *GGGGG* AV!


  • #43   23. aug 2011 'jeg var engang til en privatfest med min kæreste. Vi er en trestykker der så beslutter os for at gå en tur og få lidt frisk luft. Vi får gået et stykke, hvorefter vi per automatik krydser et meget meget lille hegn (vi taler ét af de der forhaveagtige hegn, der er ca 30 cm højt). Jeg siger til min kæreste, at han skal passe på hegnet, hvorefter han nærmest forsvinder for øjnene af mig - og ligeså lang som han var, lå han med hagen knaldet i asfalten ude på vejen.

    - det skal måske lige nævnes, at han er 192 cm høj, og derfor burde være i fin stand til at krydse et hegn på 30 cm ;O)

    Og jeg skulle så ABSOLUT ikke hjælpe ham op igen - nej fandeme nej!


  • #44   23. aug 2011 Ha ha hvor en god tråd:-). Da jeg gik i skole i århus, havde jeg et eftermiddags job i vejle. Jeg sad i bussen og SKULLE bare nå det næste tog. Så tog min taske på ryggen i bussen og sad klar til at springe ud. Bussen stopper og jeg løber alt hvad jeg har læst, gennem et myller af folk, standser kort ved 2 lyskryds også ellers videre. Da jeg endelig kommer pustende og svedende ind på banegården, er der stadig et par minutter til toget går og jeg sænker farten og kigger ned af mig selv..... Og opdager at min nederdel sidder fast oppe under min skoletaske og min numse er (næsten) helt bar!!!!

  • #46   23. aug 2011 Hov der kom lige en mere fra glemmebogen;-). Til en privat fest, sidder prøver en veninde og jeg at vende hele verdens situationen i vores brandert. Men musikken er for høj, så vi går udenfor og af en eller anden årsag ender det med at vi sidder i naboens indkørsel og sludre. Da vi har siddet og snakket i noget tid og det er blevet godt mørkt, skal min veninde tisse. Og af en eller anden grund vælger hun at sætte sig lige midt i indkørselen og stupid og fuld som jeg er skal hun da ikke sidde der alene, så jeg sætter mig og tisser ved siden af hende. Men midt i tisseriet, bliver indkørselen lyst op af to bil lygter!!!. Min veninde panikker og stikker af, mens jeg selv forsøger at, lukke mine bukser mens jeg snalret giver naboen en undskyldning:-D. Heldigvis synes han også det var lidt komisk.

  • #47   23. aug 2011 Er der ikke lige en der kan hjælpe mig? Kan jo dårligt se ud af øjnene for tårer.

    Hold kæft I er underholdende !!


  • #48   23. aug 2011 Susanne * nu med 3 Maine coon killinger *
    Jeg kender faktisk en som kørte til lydighedskonkurrence UDEN hund. Måtte jo hjem og hente den

    Og også en der var på udstilling, godt stresset.
    Der blev kaldt på hendes klasse, så hun skynder sig at tage nr, snor og godbidder. Men ups! Hunden glemte hun vist. ALLE inkl dommer skreg af grin.


  • #49   23. aug 2011 Jeg har engang været ved tandlægen, havde fået fjernet en visdoms tand og var blevet dårlig af bedøvelsen..

    Nå men jeg skulle mødes med en veninde på Hovedbanegården og kunne bare mærke i bussen derind at jeg blev rigtig skidt så jeg nåede kun derind og så hen til bussen for at komme hjem igen uden at møde veninden.. Nå men jeg står så i bussen og kan bare mærke kvalmen komme rullende, jeg står ved døren og tænker at jeg sagtens kan klare et stop mere med bussen.. Der er så et lyskryds ca 20 meter inden man når stoppestedet og ja pludselig så kastede jeg op i lår tykke stråler, ud over mig selv og på gulvet i bussen.

    Bussen stopper, jeg vakler ud og kaster mere op, hvor bussen så lukker døren og køre videre smiley uden der var nogen som havde opdaget jeg havde knækket mig på gulvet, det var så pinligt.


  • #50   23. aug 2011 jeg var en dag ude og gå med hunden, pludselig faldt jeg så lang som jeg var, over ?? Og fik slået hul på begge knæ og blev møg beskidt..

    Det værste var næsten at jeg skulle til køreprøve den dag, og kunne ikke nå hjem g skifte smiley

    En dag skulle jeg skynde mig hjem, min kæreste sad derhjemme med nogen gæster vi havde fået på besøg.. Nå men jeg løber ned til bilen og skulle til at sætte mig ind, jeg KLASKEDE mit hoved ind i taget på bilen så det sortnede for mine øjne og jeg fik mega hovedpine og kvalme.. Dagen efter kom jeg på arbejde, lidt bleg og blev så sendt afsted til lægen af min chef.. Det viste sig jeg havde fået en ordenligt hjernerystelse, og var sygemeldt over en uge smiley

    Jeg har også engang købt en 4 hjulet crosser, og skulle da ud og prøve vidunderet en dag sammen med min kæreste og 2 af vores venner..
    Det er vinter skal det måske lige siges..
    Nå men vi køre et ganske øde sted hen, uden at ane hvad det hedder, og nærmest hvor det ligger, der er kun marker omkring os.. Først prøver min kæreste den der crosser, så den ene af vores venner og så skulle jeg prøve..
    Jeg ender med at vælte med det der kæmpe skrummel, som vejede 120 kg.
    Jeg landede på maven og crosseren rullede hen over mig. Min kæreste kom løbene, og i stedet for at spørger om jeg var okay, fik jeg sådan en skideballe..
    Jeg kunne først ikke mærke jeg havde slået mig, men dagen efter måtte jeg en tur til lægen og det viste sig jeg havde bukket 3 riben UPS


  • #51   23. aug 2011 Og så har jeg et utal af druk historier..

    Engang skulle jeg ned af en trappe, ved siden af er der sådan en planke ting til at køre sin cykel op og ned af..

    Det var vinter og den der ting var helt frosset til, jeg syntes det kunne være sjovt at skøjte ned af den.. Jeg faldt ned af den i stedet, og dagen efter havde jeg virkelig ondt i mit håndled, så tog en tur på skadestuen.. Det viste sig så at min hånd var brækket, i jeg skulle have gips på i 6 uger.. Min mor var ikke så glad for mig, for dagen efter jeg måtte få gipsen af, skulle jeg afsted på ski ferie..

    Det bedste var så, da jeg kom hjem fra ski ferie havde jeg fået en fiberspringning i min skulder, og revet mine ledbånd næsten helt over i mit ene knæ og havde det i gips da jeg kom hjem..


  • #52   23. aug 2011 Når ja, og en anden gang havde jeg brækket min hånd på en rampe, jeg red 3 gange om ugen og det måtte jeg ikke med min brækkede hånd for min mor.. En dag spurgte jeg om jeg ikke nok bare måtte gå ned i stalden og sige Hej og det kunne hun ikke se noget forkert i..

    Men hun blev sørme gal da jeg en lille time efter kom ridene forbi hende, på det hold som jeg normalt red på.. Jeg havde sagt til ridelæren at jeg gerne måtte ride for min mor, og ja så kom jeg da med på holdet..


Kommentér på:
Har du også en pinlig historie? Eller en sjov?

Annonce