{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
558 visninger | Oprettet:

Kanin fundet fritløbende udenfor {{forumTopicSubject}}

- What to do? Jeg har jo ligesom en kat og en hund - og det går desværre ikke! smiley

- Lige pludselig kunne jeg hører Cody gø og hyle på sådan en sjov måde, så gik jeg ud til ham, så var det fordi han havde fået øje på den kanin, så jeg kaldte på kæresten, for nu skulle vi ud og fange den - ellers ville den jo dø smiley og det ville jeg ikke lade ske! Så nu har jeg taget en papkasse og proppet noget hø og værk til kaninen, men det går jo ikke i længden, så hvad skal jeg gøre nu for at komme hurtigst muligt af med den til et KANON godt/seriøst sted??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kanin fundet fritløbende udenfor
  • #1   26. aug 2011 Hvor? Bor i odense? Troede kun det var katte og hunde de tog sig sådan af.. jeg har aldrig sådan skulle indlevere et dyr, så jeg aner det jo ikke rigtig

• #2   26. aug 2011 Måske bor den lige i nærheden, for kaniner løber ikke ret langt væk fra deres bur. Min kanin kommer somme tider ud, at løbe helt frit på vores grund, men den går aller højest max 50 meter væk fra sit bur og går altid tilbage for, at gå på toilettet eller spise.

Min nabo er kaninavler, og når hun muger ud, så løber kaninerne frit på skift, og de løber heller ikke væk.

Der er selvfølgelig også den mulighed, at de er blevet "dumpet" ved Jer.
    Sidste år, løb der kaninunger rundt herude. Det var nogle som bare var blevet hældt ud af en bil. Vi fangede dem, og fandt nye hjem til dem.

Min kanin har et hus og 6 kvm løbegård med græs og jord, men den synes alligevel at det er spændende at løbe rundt udenfor, og den er ekspert i, at bryde ud. Den gnaver simpelthen de stolper over, som holder trådnettet i bund og sider.

• #3   26. aug 2011 Hvis ikke du finder ejeren kan du altid ringe til mig ( sender nummer i pb) her kan den komme ud på landet i store udendørs folde

• #4   26. aug 2011 Har forøvrigt af to omgange haft fritgående kaniner og alle i byen viste det var mine og at hvis de ødelagde noget så kunne de bare komme med en regning :o)

• #5   27. aug 2011 prøv en af naboerne smiley min gamle ninus, stak af to gange om måneden da jeg boede hjmme hos min mor. Naboerne vidste alle sammen han var min, han blev 7 ½ år gammel, en stor fed væder smiley ..

håber du finder ejeren smiley havde d boet tættere på skulle jeg med glæde hjælpe. men er alt for langt væk smiley

• #6   27. aug 2011 Lav en fremlysning og sæt den op rundt omkring o.o Nogen må jo mangle kaninen.

Kommentér på:
Kanin fundet fritløbende udenfor

Annonce