{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
601 visninger | Oprettet:

Lillebror - Flipper helt ud? {{forumTopicSubject}}

Kay, så min lillebror sad lige og spillede computer, hvor spillet åbenbart ikke gad at virke ordentligt. Så bliver han sur, begynder og græde, og så prøver jeg self at hjælpe ham, fordi min forældre ikke er hjemme. Så bliver han bare mega sur på mig, fordi jeg ikke kan fixe det etc, og så bliver han en helt anden, hvor han bare laver virkelig vrede ansigter, slår, river i håret og går bare helt amok. Det skal lige siges at han slet ikke er sig selv, når han gør det der. Han kan bare ikke styre sig, og det har han selv fortalt mig. Det sker tit, ville bare lige give et eksempel på det. Også hvis han vågner om natten, kan han også være i den tilstand.

Er der andre, der kender nogen, der gør sådan? Min lillebror er 6 år gammel.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lillebror - Flipper helt ud?
  • #1   27. aug 2011 Få dinee forældre til at tale med en børnespykolog der må være en grund til hans opførsel

  • #2   27. aug 2011 Well, han har noget med, når han har mareridt og vågner, så kan han ikke se dem, men monstre eller sådan noget. Som om han drømmer videre i vågen tilstand, det har de fået konstateret af lægen.

    - Men jeg ved, at min søster har været meget umulig og haft sine ture, men det her er bare ikke.. normalt. Har aldrig set nogen opføre sig sådan før ):
    Og det er egentlig synd for ham, for han vil jo ingen skade o.o

    Men ja, har også overvejet at snakke med mine forældre om det, for som oftest går det ud over mig og min søster og det er jo slet ikke rart. Han er jo 6 år, og kan slå ret så hårdt >_<


  • #3   27. aug 2011 Lyder da til bare at være en ganske almindelig 6 årig dreng ;o) Sådan har mine børn også været.... De er nu ganske normale den dag idag :o)

  • #4   27. aug 2011 Synes bare, det er underligt, at han ikke er sig selv, når det er o.o Han er virkelig ikke sig selv. Min søster fik også flip konstant, fordi hun var sygt hysterisk, men det er slet ikke på samme måde her o.o

  • #5   27. aug 2011 Når måske bare det er hans måde at takle det på når han oplever noget der ikke er rart for ham... Hvis i vil hjælpe ham så må i vise ham nogle alternative måder at reagere på hvor han kommer af med sin frustration uden at blive fysisk smiley i kan helt sikkert finde nogle bøger om det på nettet eller bibloteket smiley

Kommentér på:
Lillebror - Flipper helt ud?

Annonce